W Centrum Likwidacji Szkód EFL zgłoszenie szkody jest niezwykle proste. Wystarczy zadzwonić pod jeden z poniższych numerów:
Przed zgłoszeniem szkody warto przygotować dane osobowe, dowód rejestracyjny pojazdu i niezbędne informacje dotyczące przedmiotu szkody. Po zawiadomieniu leasingodawcy należy zgłosić szkodę pojazdu w zakładzie ubezpieczeń w celu wypłaty odszkodowania. Jeśli wybierzesz naprawę szkody z CLS, możesz liczyć na wsparcie serwisu w zgłoszeniu szkody do zakładu ubezpieczeń oraz komplementowaniu dokumentów dla ubezpieczyciela.
Szkoda komunikacyjna na pojeździe to wszelkie zdarzenia objęte odpowiedzialnością odszkodowawczą. Powstaje najczęściej w wyniku wypadku, kolizji czy też innego nieprzewidzianego zdarzenia. Obejmuje uszkodzenia blacharsko-lakiernicze poszczególnych elementów pojazdu.
Centrum Likwidacji Szkód EFL zapewnia kompleksową i profesjonalną obsługę w różnych sytuacjach związanych z uszkodzeniami pojazdu. Nasi specjaliści sprawnie przeprowadzą Cię przez cały proces likwidacji szkody, koordynując wszystkie jego etapy – od zgłoszenia szkody, do odbioru samochodu z warsztatu. Likwidacja szkód komunikacyjnych z naszym CLS pozwoli Ci oszczędzić czas i zminimalizować stres.
dzięki fakturze na EFL
na czas naprawy gratis
przebiegu naprawy
Wybierz rodzaj pojazdu oraz markę, żeby upewnić się, że wybrany warsztat zlikwiduję szkodę w Twoim pojeździe
Bez względu na okoliczności zdarzenia, szkodę należy zgłosić leasingodawcy niezwłocznie po jej powstaniu, co wynika z Ogólnych Warunków Umowy Leasingu. To także warunek, aby skorzystać z usługi CLS.
Po poinformowaniu leasingodawcy, leasingobiorca powinien powiadomić swój zakład ubezpieczeń. W tym celu należy skompletować odpowiednie dokumenty: wypełniony druk zgłoszenia szkody (oryginał), kserokopię prawa jazdy i dowodu osobistego kierującego pojazdem w chwili szkody, kserokopię dowodu rejestracyjnego pojazdu oraz inne potrzebne dokumenty, wskazane przez ubezpieczyciela.
Proces likwidacji szkody obejmuje naprawę uszkodzonego pojazdu w serwisie wskazanym przez leasingodawcę, monitorowanie przebiegu naprawy i rozliczenie kosztów. Zakres usługi CLS uwzględnia także bezpłatny wynajem auta zastępczego na czas naprawy, wsparcie w zakresie zgłoszenia szkody do zakładu ubezpieczeń oraz skompletowania i przekazania niezbędnych.
Czas likwidacji szkody jest określany indywidualnie. Zależy od wielu czynników m.in. rodzaju szkody, zakresu uszkodzeń, dostępności części, szybkości działania i decyzji ubezpieczyciela oraz wydajności serwisu. Termin przekazania pojazdu i czas naprawy ustalane są indywidualnie z leasingobiorcą przez zakład naprawczy.
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę