Strona internetowa Europejskiego Funduszu Leasingowego wykorzystuje pliki cookie, które mogą być wykorzystywane przez firmy badawcze i reklamowe w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z serwisu oraz do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności. Więcej informacji o plikach cookies.
Techniczne Pliki Cookies są wykorzystywane do prawidłowego działania portalu i bezpiecznej komunikacji zwrotnej z klientami. Ich użycie jest niezbędne do funkcjonowania serwisu EFL.pl.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
Google Maps | 7 dni | Używamy Google Maps API, aby wyświetlać interaktywną mapę lokalizacji placówek EFL. Przy korzystaniu z Google Maps informacje na temat korzystania przez Ciebie z tej witryny internetowej (w tym na temat Twojego adresu IP) może być przekazana do serwerów Google w Stanach Zjednoczonych i tam może być przechowywana przez Google. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Analityczne Pliki Cookies pozwalają zbierać informacje o interakcjach oraz zachowaniach użytkowników w naszym serwisie.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
HotJar | 30 dni | Używamy narzędzia Hotjar do analizy zachowania użytkowników naszej stronie, celem jej optymalizacji pod kątem doświadczeń naszych użytkowników. |
Google Analytics | 24 miesiące | Używamy popularnego narzędzia analitycznego dostarczonego przez Google, aby wspierał nas w generowaniu statystyk serwisu, celem sprawdzenia poprawności wyświetlania stron oraz poprawy wygody użytkowników. Wyłączyliśmy tutaj funkcjonalność dotyczącą profilowania użytkowników oraz zbierania list marketingowych w celach remarketingowych. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Reklamowe Pliki Cookies służą do dostosowania reklam oraz treści wyświetlanych użytkownikowi na naszej stronie lub stronach naszych partnerów reklamowych.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
SALESmanago | 120 dni | SALESmanago to narzędzie służące do automatyzacji marketingu internetowego, która dostarcza rozwiązania wspierające nasze działania marketingowe w sieci internetowej. |
TUNE | 540 dni | Używamy TUNE do statystycznego pomiar konwersji na podstawie zanonimizowanych ID wykonywanych akcji przez użytkownika. |
Google Ads | 540 dni | Korzystamy z Google Ads do gromadzenia informacji o aktywności użytkownika na EFL.pl oraz w serwisach zewnętrznych, prezentujących nasze reklamy. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Google Analytics | 730 dni | Google Analytics używamy do profilowania użytkowników oraz tworzenia list marketingowych wykorzystywanych później w działaniach remarketingowych. Wykorzystywane jest to głównie do lepszego kierowania reklam i dokładniejszego mierzenia skuteczności kampanii reklamowych. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Społecznościowe Reklamowe Pliki Cookies służą dopasowaniu przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych (social media).
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
540 dni | Serwis EFL.pl wykorzystuje plik cookie Facebooka, celem wyświetlenia reklam na Facebooku lub w sieci reklamowej Facebooka. Reklamy są wyświetlane tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili nasz serwis. |
Jest to odpowiedzialność organizacji za wpływ jej działań na społeczeństwo i środowisko poprzez etyczną działalność, która: - przyczynia się do zrównoważonego rozwoju, zdrowiai dobrobytu społeczeństwa - jest zgodna z obowiązującym prawem i spójnaz międzynarodowymi normami zachowania - jest spójna z organizacją i praktykowana w jej relacjach.
Strategia CSR w EFL opiera się na 3 filarach: gospodarczym, społecznym i środowiskowym. W obszarach tych prowadzone są kompleksowe i długofalowe działania na rzecz poprawy otoczenia, co w konsekwencji przekłada się na tworzenie nowych szans biznesowych. Inicjatywy podejmowane przez naszą firmę odpowiadają na wyzwania dotyczące naszej branży. Mają na celu zwiększanie pozytywnego wpływu na otoczenie oraz w jak największej mierze zmniejszanie negatywnego impaktu na środowisko.
Poznasz praktyczne propozycje działań oraz wykorzystania narzędzi CSR. Dowiesz się, jak Corporate Social Responsibility ewoluuje nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Przeczytasz wypowiedzi ekspertów, którzy dzielą się wskazówkami, jak wdrożyć CSR w firmie.
Pobierz raport"CSR jest zespołem działań, sposobem rozumienia powinności przedsiębiorcy, który ma coraz większe znaczenie na konkurencyjnym rynku także jako argument motywujący wybory konsumenckie."
"Działania CSR nie potrzebują dużych budżetów, chodzi bardziej o zaangażowanie, świadomość wspierania dobrych praktyk. To buduje odpowiedzialny biznes. Jeśli przykład idzie z góry, jak w przypadku Zarządu EFL, wtedy ta postawa emanuje na obszary całej firmy, co jest niezwykle ważne. Często w naszych działaniach wspomagamy się wolontariatem naszych pracowników. CSR to must have, by odpowiedzialnie realizować strategię rozwoju firmy."
poprzez odpowiedzialne podejście do problemów społecznych
odpowiedzialność społeczna jako niezaprzeczalna wartość
znalezienie nowych przewag konkurencyjnych
poprzez wdrażanie najlepszych praktyk rynkowych
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę