Portal KlientEFL

Portal KlientEFL

Wygodny dostęp online do Twoich umów!
24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
również na tablecie i smartfonie!
Zaloguj się na KlientEFL.pl

Zalety

Zarządzaj swoimi umowami online
Zarządzaj swoimi umowami online

Zmieniaj wysokość raty
Zmieniaj wysokość raty

Składaj szybko wnioski
Składaj szybko wnioski

Pobieraj harmonogramy spłat
Pobieraj harmonogramy spłat

faktury i inne dokumenty

Samodzielnie zmieniaj dane firmy
Samodzielnie zmieniaj dane firmy

Eksportuj dokumenty
Eksportuj dokumenty

do formatu XLS i PDF

Korzyści dla Ciebie

  • Wygoda – łatwo, szybko i z każdego miejsca, w którym jesteś
  • Redukcja kosztów, bo umowami zarządzasz sam
  • Oszczędność czasu, bo nie musisz załatwiać spraw w oddziale lub korespondencyjnie
  • Wiedza – wszystkie umowy jak na dłoni
  • Pobieraj harmonogramy spłat, faktury i inne dokumenty
  • Nie musisz instalować żadnych dodatków, aby korzystać z Portalu, po prostu wchodzisz na klientEFL.pl

Jak zalogować się do Portalu?

  • Wejdź na klientEFL.pl
  • Jako login wpisz numer telefonu podany do umowy leasingu
  • Wygeneruj hasło: wyślij SMS z treścią HASLO pod numer 609 808 404. Otrzymasz SMS z tymczasowym hasłem, które możesz zmienić po zalogowaniu

Jeśli chcesz aktywować Portal na innym numerze telefonu:

Wyślij SMS z treścią FIRMA
i podaj nr NIP
pod numer 609 808 404
Jeśli to nowy nr telefonu do Portalu w umowie Twojej firmy, otrzymasz potwierdzenie jego aktywacji

Jeszcze więcej funkcjonalności w Portalu KlientEFL

  • Dostęp do listy faktur

    - twoje faktury elektroniczne są zawsze dostępne, nawet do 3 miesięcy po zakończeniu umowy
    - włączysz też wysyłkę faktur na adres e-mail

  • Karty paliwowe pod kontrolą

    - dostęp do listy transakcji oraz miesięcznych faktur
    - dopasowuj limity do swoich potrzeb
    - zgłoś blokadę i zamawiaj duplikat

  • Informacje o ubezpieczeniach

    - termin ważności polisy, numer polisy
    - propozycja warunków wznowienia polisy
    - o wznowieniu, ofercie wznowienia powiadamiamy SMS-em lub e-mailem

  • Wygodne powiadomienia

    - o fakturach, potrzebie rejestracji lub wznowienia polisy damy znać wcześniej
    - wybierz kanały, na które chcesz otrzymać informacje

  • Aktualizuj kontakty i zgody

    - zarządzaj danymi firmy, jeśli chcesz, aby korespondencja była na czas, a faktury zawierały właściwe dane
    - otrzymuj ciekawe oferty dla naszych klientów dzięki dobrym wyborom zgód marketingowych
    - znajdziesz kontakt do opiekuna klienta

  • Wysyłaj wnioski i reklamacje

    - zmienisz wysokość raty, zawnioskujesz o wyjazd za granicę lub inne zmiany w umowie
    - sprawdzisz aktualny status spraw 24/7
    - szybko zrealizujesz wnioski online

  • Oferty specjalne

    To miejsce, gdzie możesz odnaleźć i skorzystać z dedykowanych ofert promocyjnych, zarówno naszych, jak i naszych partnerów.

Pytania i odpowiedzi

Wyślij SMS o treści HASLO (bez znaczenia wielkość liter i polskie znaki) pod numer 609 808 404, aby otrzymać hasło tymczasowe. Po zalogowaniu możesz je zmienić na własne.

Możesz korzystać do 90 dni po zakończeniu umowy. Jeśli zawierasz kolejną umowę z Portalem będziesz mógł korzystać z danych z poprzednich umów – również eFaktur.

Zadzwoń na infolinię i po weryfikacji podaj inny numer telefonu.

Sprawdź, czy nie wygasło. Tymczasowe hasło ważne jest przez 1 godzinę.

Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portalu klientEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta