Zostań naszym Partnerem!

Zostań naszym Partnerem!

Dołącz do EFL i razem twórzmy nową jakość
Zostań partnerem

Najlepsze rozwiązania dla Ciebie i Twojego Klienta

Specjalna oferta
Specjalna oferta

Aplikacja sprzedażowa i narzędzie finansowe
Aplikacja sprzedażowa i narzędzie finansowe

Finansowanie zakupu
Finansowanie zakupu

Dostępne w Twoim salonie

Ubezpieczenia oraz usługi dodatkowe
Ubezpieczenia oraz usługi dodatkowe

Aplikacja EFL360 - narzędzie do przygotowania ofert finansowania

Zalety aplikacji EFL360

  • samodzielnie online przygotujesz ofertę finansowania dla swojego klienta
  • masz dostęp do aplikacji 24h/dobę
  • możesz przygotować wiele ofert, dzięki czemu łatwiej dopasujesz warunki do potrzeb Klienta
  • od razu wiesz ile możesz zyskać na transakcji

Skontaktuj się z nami

Etyczna współpraca

Jako część Grupy Credit Agricole chcemy, aby współpraca Grupy EFL z Pracownikami, Współpracownikami i Partnerami Biznesowymi opierała się na wspólnym systemie wartości moralnych, standardów etycznych oraz uczciwego postępowania we wzajemnych relacjach.
Funkcja Compliance w Grupie Credit Agricole ma na celu zapewnienie przestrzegania przepisów i norm etycznych w działalności bankowej i finansowej przez podmioty Grupy, jej Kierowników i wszystkich Pracowników. Compliance definiuje i wdraża polityki Grupy w zakresie zapobiegania ryzyku niezgodności w oparciu o procesy, narzędzia i akcje szkoleniowe. Wszystkie te działania pomagają zminimalizować ryzyko utraty reputacji.
Normy postępowania określają poniższe dokumenty:

Kodeks postępowania antykorupcyjnego
Karta Etyczna
Polityka prezentowa

Ponadto w trosce o zapewnienie przestrzegania norm i standardów etycznych oraz w celu identyfikacji wszelkich przejawów łamania tych zasad umożliwiamy Państwu zgłoszenie w sposób anonimowy lub imiennie zaobserwowanych naruszeń przepisów prawa, regulacji wewnętrznych lub standardów etycznych. Zgłoszeń można dokonywać za pośrednictwem systemu informatycznego BKMS.

Jednocześnie w związku z rozpoczęciem obowiązywania w krajowym porządku prawnym ustawy o ochronie sygnalistów oddany został dla Państwa dyspozycji odrębny, imienny kanał zgłaszania zaobserwowanych nieprawidłowości. Naruszenie można zgłosić mailowo na adres zgłoszenie_sygnalisty@efl.com.pl lub ustnie – za pośrednictwem nienagrywanej linii telefonicznej pod nr tel. 453-673-024. Procedura ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa przyjętą na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów dostępna jest tutaj.

Zapoznaj się z zasadami przetwarzania danych w ramach zgłoszeń w systemie BKMS.

Korzyści dla Ciebie

Większy zysk        Większy zysk

Decyzyjność cenowa i prowizyjna w salonie u dealera – wzrost Twojej prowizji o min. 20% vs prowizje w modelu tradycyjnym

Zadowolony Klient       Zadowolony Klient

Skrócenie procesu sprzedaży – ofertę finansowania przygotujesz szybko, łatwo i tam, gdzie prowadzisz swój biznes

Oszczędności  Oszczędności

Zmniejszenie Twoich kosztów dzięki możliwości pozyskania taniego pieniądza

Profit Sharing     Profit Sharing

Zapewnienie dodatkowego dochodu przy realizacji umówionego planu sprzedaży

Korzyści dla Twojego Klienta

Szeroka gama produktów

Leasing swobodny auto+, pożyczka, najem długoterminowy, kredyt samochodowy

Ubezpieczenia oraz usługi dodatkowe

  1. Ubezpieczenie GAP
  2. Ubezpieczenie komunikacyjne
  3. Portal klienta
  4. Karta paliwowa
  5. Faktoring
  6. Konto bankowe w Credit Agricole
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portalu klientEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta