5 książek, które pomogą Ci rozwinąć firmę
Chyba każdy przedsiębiorca doskonale wie, że równie ważny jak rozwój własnej firmy jest rozwój osobisty. A jedną z dróg do rozwoju są bez wątpienia książki – można nawet powiedzieć, że jesteśmy tym, co przeczytaliśmy. Jeśli więc Twoim celem jest zbudowanie prężnie działającego biznesu, koniecznie przyjrzyj się tym tytułom.
Value Proposition Design (wydawnictwo John Wiley & Sons)
Autorzy książki wyjaśniają w niej, jak tworzyć propozycje wartości, którym klienci nie będą mogli się oprzeć. Zawarte w niej narzędzia i opisane procesy pozwolą zwiększyć atrakcyjność oferowanych produktów i usług. Koniec z domysłami i niekończącymi się rozmowami opartymi wyłącznie o intuicję. Czas na uporządkowanie myśli i przejście przez całą strategię tworzenia propozycji wartości – od samego generowania pomysłów i projektowania, aż po ich testowanie.
Wiek paradoksów. Czy technologia nas ocali? (wydawnictwo Znak)
Niedawno wydana przez Natalię Hatalską – jedną z najbardziej rozpoznawalnych i szanowanych ekspertek zajmujących się analizą oraz prognozowaniem nowych trendów. Pozwala inaczej spojrzeć na mechanizmy kierujące relacjami, technologią i polityką. Na otaczającą nas rzeczywistość i życie w XXI wieku, nasze relacje i zależność od rozwiązań technologicznych.
Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym (wydawnictwo Media Rodzina)
Daniel Kahneman – psycholog, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii – dzieli się swoją wiedzą i daje wgląd w procesy, jakie kierują ludzkimi myślami. Objaśnia działanie umysłu, pracę systemu emocjonalnego oraz tego bardziej analitycznego, działającego w sposób uporządkowany. Pokazuje, kiedy można ufać intuicji – również podczas podejmowania decyzji biznesowych.
Punkt przełomowy (wydawnictwo Znak)
Czyli o małych przyczynach wielkich zmian. Malcolm Gladwell pokazuje, skąd biorą się różne gusta i mody, jak rodzi się trend i w jaki sposób funkcjonuje przez pewien okres. Zgodnie z jego podejściem punkt przełomowy to swojego rodzaju magiczna chwila, w której idee, zachowania czy też produkty wychodzą poza wąskie grono osób i nagle stają się popularne.
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi (wydawnictwo Studio EMKA)
Często kluczem do sukcesu jest odpowiedni networking, ciągle rozbudowywanie sieci kontaktów. Dale Carnegie w swojej książce dzieli się wiedzą o wpływaniu na zachowanie innych osób. O tym, jak być w ich oczach wyjątkowymi, wzbudzać zaufanie, sympatię i szacunek.
Dziękujemy za zapisanie się do Newslettera!
Spodobał Ci się artykuł i chcesz otrzymywać więcej ciekawych treści?
Bądź na bieżąco z naszymi najnowszymi artykułami i raportami specjalnymi, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes.