4 grudnia 2024
Wspieramy klientów dotkniętych skutkami powodzi
Jeżeli Twoja firma ucierpiała w wyniku powodzi, zgłoś się do nas. Informację o możliwych formach pomocy otrzymasz pod numerem infolinii 801 404 444.
Uszkodzenie pojazdu lub sprzętu zgłoś do ubezpieczyciela:
- PZU: https://www.pzu.pl/dla-powodzian
- Hestia: https://www.uniqa.pl/centrum-informacyjne/artykul/twoje-mienie-zostalo-uszkodzone-w-wyniku-powodzi-sprawdz-jakie-kroki-podjac-w-pierwszej-kolejnosci-i-jak-zglosic-szkode/
- Uniqa: https://media.uniqa.pl/informacje-prasowe/press/840516/zgloszenie-szkody-w-uniqa-po-powodzi-i-deszczach-nawalnych
Następnie poinformuj EFL:
- Szkoda majątkowa – druk dostępny na efl.pl, prześlij go mailem na adres szkody.mienie@efl.com.pl lub szkody@efl.com.pl
- Szkoda komunikacyjna – skorzystaj z formularza internetowego https://zglos-szkode.efl.com.pl/
- Klienci, którzy stracili dostęp do internetu, kontaktują się z infolinią EFL (48 71 377 77 77, 801 404 444) i dokonują telefonicznego zgłoszenia szkody komunikacyjnej i majątkowej.
Ostatnie artykuły w Biznes i Ty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?