Dwa projekty z Grupy EFL zostały zgłoszone do programu „Wspieramy Zaangażowanych Społecznie” realizowanego w spółkach Credit Agricole w całej Europie. Pierwszy zachęca do pozostania dawcą szpiku i wspierania Fundacji DKMS. Celem drugiego wspierającego stowarzyszenie IMAGO jest zakup artykułów higienicznych i pielęgnacyjnych dla dzieci oddychających za pomocą respiratora.
– W naszej firmie mamy wielu niesamowitych pracowników, którzy na co dzień są wolontariuszami, wspierają różnorodne inicjatywy społeczne i najczęściej się tym nie chwalą.
Jestem z nich dumny i uważam, że takie działania należy pokazywać innym i zarażać chęcią podejmowania ważnych inicjatyw skierowanych do różnych społeczności.
Dlatego mocno trzymam kciuki za projekty Agaty i Konrada zgłoszone do akcji „Wspieramy Zaangażowanych Społecznie” i wierzę, że w kolejnej edycji tych zgłoszeń będzie jeszcze więcej – mówi Radosław Kuczyński, prezes EFL.
Centrum Dowodzenia Nadzieją
„Dzień Dawcy” do programu „Wspieramy Zaangażowanych Społecznie” zgłosił Konrad Ludian, Kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej EFL. W ramach projektu w Grupie EFL zostanie zorganizowany dzień, w którym wszystkie osoby zainteresowane zgłoszeniem się do bazy Fundacji DKMS, będą mogły uzyskać wyczerpujące informacje na temat „dawstwa” i zarejestrować się jako potencjalni Dawcy w bazie Fundacji DKMS. Konrad Ludian mówi, że inspiracją do włączenia się w akcję Credit Agricole, a tym samym wspierania Fundacji DKMS, było jego własne doświadczenie.
– Pewnego dnia dostałem jedną z najważniejszych próśb o pilny kontakt z Fundacji DKMS. Jestem tam zarejestrowany od ponad sześciu lat. Ta informacja oznaczała, że ktoś potrzebuje mojej pomocy – tu i teraz. Po potwierdzeniu zgodności i badaniach dostałem informację z wyznaczonym terminem pobrania mojego szpiku. Dzień, w którym przekazałem malutką część siebie był dla mnie jednym z najważniejszych w moim życiu – zdałem sobie bowiem sprawę, że w tak prosty sposób mogę przywrócić szansę na wyzdrowienie innego człowieka – mówi Konrad Ludian
Akcja Paczka dla Dzieciaczka
Agata Cieciora, Starszy Specjalista ds. Obsługi Reklamacji w EFL Finance, do akcji „Wspieramy Zaangażowanych Społecznie, zgłosiła stowarzyszenie IMAGO, którego jest członkiem i skarbnikiem.
Celem stowarzyszenia jest działalność w interesie dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim oraz ich rodzin.
Najważniejszym celem jest natomiast założenie szkoły podstawowej specjalnej z oddziałem przedszkolnym i zespołami rewalidacyjno-wychowawczymi dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną oraz poradni psychologicznej rodziców.
– Obecnie gromadzimy niezbędną wiedzę w tym temacie i skupiamy się na organizowaniu akcji charytatywnych, dzięki którym zbieramy środki na zakup sprzętów rehabilitacyjnych oraz artykułów higienicznych. Środki te chciałabym również pozyskać w ramach akcji „Wspieramy Zaangażowanych Społecznie” – mówi Agata Cieciora
Każda złotówka jest ważna
Zwycięskie projekty uzyskają dofinansowanie w wysokości ok. 22 tys. zł.
Fundacja DKMS otrzyma 10 tys. zł ( 6 tys. zł przekazał EFL, a 1tys. euro Grupa CA z Francji) a Fundacja IMAGO pozyska 12 tys. zł (3 tys. zł przekazał EFL, a 2 tys. euro Grupa CA z Francji).
Kwota przekazana Fundacji w całości zostanie przeznaczona na zakup środków higienicznych i czystości dla 14 rodzin wychowujących niepełnosprawne dzieci, które leżą i nie oddychają samodzielnie.
Ostatnie artykuły w Biznes i Ty
Jak obniżyć rachunki za prąd w firmie z sektora MŚP? 7 sposobów
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zmagają się w ostatnich latach ze znaczącymi podwyżkami cen energii elektrycznej. Warto skorzystać ze sprawdzonych sposobów na obniżenie wysokich rachunków za prąd w firmie.
Rodzaje samochodów ciężarowych – sprawdź, czym się różnią
Samochody ciężarowe umożliwiają sprawny załadunek, transport i rozładunek różnego rodzaju towarów. Poszczególne typy pojazdów ciężarowych usprawniają działalność przedsiębiorstw z wielu branż, w tym TSL, spożywczej czy przemysłowej.
Co to jest storytelling? Sztuka opowiadania historii w biznesie
Działania reklamowe nie muszą wprost nakłaniać klienta do zakupu. Storytelling jest jedną z subtelnych technik marketingu, która budzi pozytywne skojarzenia, pomaga zwiększyć zainteresowanie odbiorców i sprzyja budowaniu więzi z nimi.
Zdecydowana większość przedsiębiorców i przedsiębiorczyń w Polsce pracuje dłużej niż przyjęte społecznie 8 godzin dziennie. Najbardziej pracochłonne są najmniejsze biznesy.