23 września 2022

EFL z tytułem Superbrands 2022

EFL w wyniku głosowania ekspertów Konfederacji Lewiatan został wyróżniony tytułem Business Superbrands 2022. Tym samym leasingodawca już po raz drugi z rzędu znalazł się wśród najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.

Marki biznesowe, wyróżniane corocznie tytułem Business Superbrands, zostają oceniane i wybierane przez ekspertów Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej. Oceniają oni jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność i działania CSR. Wybór laureatów składa się z trzech etapów. Pierwszym jest badanie konsumenckie. W drugim etapie, eksperci Konfederacji Lewiatan, oceniają i wybierają najlepsze marki. W ostatnim etapie w drodze głosowania, eksperci głosują na najsilniejsze marki w poszczególnych branżach i wyłaniają ekspertów.

– Firmy w Polsce, w szczególności reprezentujące sektor MŚP, nie wyobrażają sobie dziś prowadzenia działalności bez wsparcia leasingowego. Jako branża finansujemy co trzecią inwestycję polskich przedsiębiorców. W 2021 roku udzieliliśmy łącznego finansowania o wartości aż 88 miliardów złotych. I co ważne, pomimo niesprzyjających okoliczności pandemicznych, po raz pierwszy portfel aktywnych umów leasingowych w zakresie finansowania ruchomości był wyższy od salda kredytów udzielonych firmom przez banki. EFL jako jeden z najważniejszych graczy w branży leasingowej w Polsce, aktywny członek Związku Polskiego Leasingu ma spory w tym udział. Od 1991 roku zdobyliśmy zaufanie ponad 365 tysięcy klientów, którzy sfinansowali aktywa o łącznej wartości blisko 78 miliardów złotych. Na takie liczby i miano silnej marki finansowej pracuje codziennie wiele osób. I to im dziękuję i gratuluję – powiedział Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.

EFL jest jedną z największych firm leasingowych w Polsce. W drugim pandemicznym roku poradził sobie zdecydowanie lepiej niż branża. W 2021 roku spółka leasingiem i pożyczką sfinansowała aktywa o łącznej wartości 7,6 mld zł. To rekordowy wynik, który oznacza aż 42% wzrost w porównaniu do 2020 roku. W tym samym czasie rynek odnotował o ponad 11 p.p. niższą dynamikę (+30,7% r./r.). To ma swoje przełożenie na udziały rynkowe, które z każdym miesiącem ubiegłego roku spółka zwiększała. Na koniec 2021 roku wynosiły 9,3%, podczas gdy rok wcześniej było to 8,6%. To najwyższy poziom od 2011 roku.

Organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Superbrands od ponad 25 lat na świecie i ponad 15 lat w Polsce wyłania najsilniejsze marki na danym rynku w prawie 90 krajach. W konkursie oceniane są zarówno marki konsumenckie (tytuł Superbrands), jak i marki biznesowe (tytuł Business Superbrands). W tym roku odbyła się XVI edycja konkursu.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

801 404 444 Koszt połączenia wg stawki operatora.

Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  

Znajdź oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta