Eurofactor Polska Finansową Marką Roku 2022
Eurofactor Polska już po raz drugi otrzymał wyróżnienie „Finansowa Marka Roku” w kategorii „Faktoring”. Kapituła konkursu doceniła firmę za pełną gamę usług faktoringowych wspierających rozwój polskich firm.
– Budując firmę od zera postawiliśmy na jej rozwój ewolucyjny i bezpieczny. Badaliśmy możliwości, tworzyliśmy procesy. W naszych działaniach stawialiśmy nie tylko na dobrą, dopasowaną do warunków rynkowych ofertę, ale również na wysokie standardy jakości obsługi. To zaprocentowało. Od powstania naszej spółki jedenaście lat temu, rokrocznie odnotowujemy wzrosty, które zawsze były powyżej wyników dla całego rynku zrzeszonego w Polskim Związku Faktorów. Ponadto, wdrażane przez naszą spółkę rozwiązania przełożyły się na pozytywne opinie klientów wyrażone w badaniu Grupy EFL, w którym zapytaliśmy o ich doświadczenia ze współpracy z nami i jak postrzegają firmę na tle konkurencji. Kolejne wyróżnienie mobilizuje do dalszego rozwoju, bo dziś nie ma czegoś takiego jak standardowe procesy obsługi, produkty oraz kanały komunikacji. Tak jak kilkadziesiąt lat temu „globalizacja”, tak dziś „zmiana” kształtuje działalność firm – zwraca uwagę Stanisław Atanasow, prezes zarządu Eurofactor Polska S.A.
Ocena na 5+
W ramach badania Grupy EFL, do którego przystąpił Eurofactor Polska, jednym z badanych obszarów był wskaźnik NPS (Net Promoter Score), przedstawiający skłonność klientów do rekomendowania. Wskaźnik ten informuje o emocjonalnym przywiązaniu klientów do marki oraz o ich lojalności. Uzyskany przez spółkę wysoki wskaźnik znacząco przewyższył średnią dla konkurencji. Wyniósł 57, przy średniej dla konkurencji 44. Co więcej klienci bardzo dobrze ocenili współpracę z Eurofactor jako partnera biznesowego w trudnej COVID-owej rzeczywistości. Z przeprowadzonego w okresie od września 2020 do stycznia 2021 badania wynika, że klienci wystawili nam ocenę 9,2 pkt. (w skali od 1-10), podczas gdy średnia dla rynku wyniosła 8,7 pkt.
Silna pozycja faktora w Polsce
Wyróżnienie w rankingu „Gazety Finansowej” Eurofactor Polska otrzymał za „silną pozycję marki na rynku usług faktoringowych”. Dzięki przynależności do Crédit Agricole Leasing & Factoring firma umożliwia implementację nowoczesnych rozwiązań w zakresie zarządzania i ochrony należności od odbiorców, również zagranicznych. Właścicielem Eurofactor Polska jest EFL, który jest częścią Crédit Agricole Leasing & Factoring. Spółka działa na polskim rynku od 2011 roku.
Od stycznia do grudnia 2021 Eurofactor Polska sfinansował wierzytelności polskich firm o łącznej wartości 6,4 mld zł. Wypracowana dynamika na poziomie 82% jest najwyższą wśród firm faktoringowych w Polsce i ponad trzy razy wyższa od średniej rynkowej z poprzedniego roku. Tak dobre wyniki dały spółce awans do pierwszej dziesiątki faktorów w Polsce.
Ranking „Finansowa Marka Roku” został przygotowany przez „Gazetę Finansową” po raz trzynasty. Za każdym razem kapituła konkursu docenia instytucje finansowe, które wyróżniają się stabilną pozycją na polskim rynku, kreatywnością oraz innowacyjnym podejściem w swoich działaniach.
Za silną pozycję marki na rynku usług finansowych. Należąca do TOP 10 w Polsce firm faktoringowych spółka z sukcesem wspiera polskie firmy, oferując pełną gamę usług faktoringowych. W 2021 roku firma wypracowała dynamikę na poziomie 82 proc., najwyższą wśród firm faktoringowych w Polsce i ponad trzy razy wyższą od średniej rynkowej z poprzedniego roku.
Ostatnie artykuły w Biznes i Ty
Skontaktuj się z nami:
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę