9 lipca 2020

Sztuczna inteligencja w ubezpieczeniach

Sprawna komunikacja z naszymi klientami i ich wysoka satysfakcja to dla nas najwyższy priorytet. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom i wykorzystując najnowocześniejsze rozwiązania, wdrożyliśmy inteligentnego bota głosowego (voicebot) opartego na algorytmach sztucznej inteligencji oraz technologii używania prawdziwej ludzkiej mowy.

Głównym zadaniem bota jest wsparcie procesu pozyskiwania zgód marketingowych przy wznowieniach polis ubezpieczeniowych.

Ta usługa, to nowoczesne, innowacyjne rozwiązanie oparte na technologii Smart Speech, które służy zarówno naszym klientom, jak również pracownikom. W wersji testowej jego skuteczność to ponad 60% pozytywnych odpowiedzi ze strony klientów do których bot się dodzwonił.

Co robi voicebot?

  • przypomina naszym klientom o terminach wznowienia ubezpieczenia
  • pyta ich o zgodę na przesłanie oferty ubezpieczeniowej
  • prowadzi dialog i rozumie, co mówi klient
  • wykonuje 100-200 rozmów w ciągu 1 minuty
  • sam oddzwania

Najważniejsze korzyści

  • zmniejszenie ilości rutynowych i powtarzalnych zadań w obsłudze telefonicznej – odciążenie zespołu
  • znaczne skrócenie czasu na przedstawienie oferty
  • ograniczenie przesyłek pocztowych

Dzięki takim inicjatywom i zaangażowaniu pracowników EFL ciągle się rozwija. Voicebot to aktualnie jedno z najnowocześniejszych rozwiązań tego typu w branży leasingowej.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta