EFL partnerem kampanii Elektromobilni.pl
Europejski Fundusz Leasingowy dołączył do kampanii społecznej Eletromobilni.pl., której celem jest edukacja i promocja elektromobilności w Polsce oraz wzrost świadomości społecznej między innymi poprzez wskazywanie, w jaki sposób zeroemisyjne technologie w transporcie wpływają na ochronę klimatu, poprawę warunków życia i zdrowia oraz rozwój gospodarczy.
Rozwój elektromobilności jest priorytetem praktycznie w każdym punkcie na mapie świata. Zmiany obserwowane w różnych gałęziach transportu skoncentrowane są przede wszystkim na rozszerzaniu mobilności ludzi, przy jednoczesnej poprawie efektywności, bezpieczeństwa oraz ekologii projektowanych rozwiązań. Ze zrealizowanego w ubiegłym roku przez EFL raportu „Zielona energia w MŚP. Pod lupą”[1] wynika, że zarówno indywidualni Polacy, jak i firmy wykazują się coraz większą świadomością ekologiczną i ekonomiczną. Jednak w praktyce, MŚP ciągle jeżdżą pod prąd, podczas gdy większy krok w stronę ekomobilności wykonali Polacy.
EFL już od wielu lat jest przekonany, że dbałość o otoczenie naturalne przynosi korzyści każdemu, kto wychodzi z tego założenia i wdraża je w życie. Dlatego nie tylko jako firma korzysta z licznych ekorozwiązań angażujących pracowników czy czerpiących z zielonej energii, ale również zachęca klientów do ich wdrażania. W jubileuszowym roku zachęca klientów do proekologicznej postawy i przekonuje o wyższości e-faktur nad jej papierowymi odpowiednikami. Każda zgoda przejścia na elektroniczną fakturę oznacza jedno posadzone drzewo w imieniu klienta. Cel to 30 tysięcy sadzonek, które łącznie mogą zająć obszar o powierzchni ponad 5 hektarów.
– Przystąpienie do kampanii promującej wzrost rynku zeroemisyjności transportu w Polsce dla firmy, która jest jedną z wiodących na rynku leasingu pojazdów eklektycznych, jest czymś naturalnym. Chcemy propagować zielone podejście wśród mikro, małych i średnich firm, nie tylko udostępniając odpowiednie rozwiązania takie jak leasing aut elektrycznych czy finansowanie paneli fotowoltaicznych, ale również edukować i wskazywać korzyści i wpływ ich zastosowania na ochronę klimatu, poprawę warunków zdrowia oraz rozwój gospodarczy – mówi Wojciech Przybył, członek zarządu EFL S.A.
– W 2021 r. rozpoczęliśmy drugą edycję kampanii edukacyjno-społecznej elektromobilni.pl, w którą zaangażowali się liderzy sektora zeroemisyjnego transportu w Polsce. To największa tego typu inicjatywa w Polsce i w regionie CEE oraz jedna z największych i najbardziej kompleksowych w całej Europie. Bardzo cieszymy się, że Europejski Fundusz Leasingowy dołączył do grona partnerów naszej kampanii. Tylko współpraca pomiędzy podmiotami z całego łańcucha wartości e-mobility pozwoli zrealizować jej nadrzędny cel, którym jest promocja i rzetelne przekazywanie wiedzy na temat zeroemisyjnego transportu. Chcemy przekonać Polaków, że elektromobilność oznacza nie tylko czystsze i zdrowsze miasta, ale również szybkie i komfortowe podróże, oszczędność dla portfela oraz szansę na rozwój polskiej gospodarki – mówi Maciej Mazur, Dyrektor Zarządzający PSPA.
Elektromobilni.pl to pierwsza w Polsce kampania społeczna wspierająca rozwój rynku elektromobilności, a zarazem jedna z najbardziej kompleksowych inicjatyw edukacyjnych tego typu w Europie. W projekt zaangażowanych jest kilkudziesięciu partnerów, liderów zrównoważonego transportu w Polsce, którzy wspólnie promują zeroemisyjne technologie. Bieżący rok 2021 to już druga edycja skoordynowanych działań na rzecz promowania zrównoważonego transportu. W inauguracyjnym roku 2020 w ramach kampanii zrealizowano ponad 500 aktywności edukacyjnych, promocyjnych i budujących świadomość społeczną.
[1] „Zielona energia w MŚP. Pod lupą”, raport EFL: https://media.efl.pl/reports/16870.
Ostatnie artykuły w Biznes i Ty
Skontaktuj się z nami:
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę