Etyczna współpraca
Jako część Grupy Credit Agricole chcemy, aby współpraca Grupy EFL z Pracownikami, Współpracownikami i Partnerami Biznesowymi opierała się na wspólnym systemie wartości moralnych, standardów etycznych oraz uczciwego postępowania we wzajemnych relacjach.
Funkcja Compliance w Grupie Credit Agricole ma na celu zapewnienie przestrzegania przepisów i norm etycznych w działalności bankowej i finansowej przez podmioty Grupy, jej Kierowników i wszystkich Pracowników. Compliance definiuje i wdraża polityki Grupy w zakresie zapobiegania ryzyku niezgodności w oparciu o procesy, narzędzia i akcje szkoleniowe. Wszystkie te działania pomagają zminimalizować ryzyko utraty reputacji.
Normy postępowania określają poniższe dokumenty:
Kodeks postępowania antykorupcyjnego
Karta Etyczna
Polityka prezentowa
Ponadto w trosce o zapewnienie przestrzegania norm i standardów etycznych oraz w celu identyfikacji wszelkich przejawów łamania tych zasad umożliwiamy Państwu zgłoszenie w sposób anonimowy lub imiennie zaobserwowanych naruszeń przepisów prawa, regulacji wewnętrznych lub standardów etycznych. Zgłoszeń można dokonywać za pośrednictwem systemu informatycznego BKMS.
Jednocześnie w związku z rozpoczęciem obowiązywania w krajowym porządku prawnym ustawy o ochronie sygnalistów oddany został dla Państwa dyspozycji odrębny, imienny kanał zgłaszania zaobserwowanych nieprawidłowości. Naruszenie można zgłosić mailowo na adres zgłoszenie_sygnalisty@efl.com.pl lub ustnie – za pośrednictwem nienagrywanej linii telefonicznej pod nr tel. 453-673-024. Procedura ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa przyjętą na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów dostępna jest tutaj.
Zapoznaj się z zasadami przetwarzania danych w ramach zgłoszeń w systemie BKMS.