Strona internetowa Europejskiego Funduszu Leasingowego wykorzystuje pliki cookie, które mogą być wykorzystywane przez firmy badawcze i reklamowe w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z serwisu oraz do personalizacji reklam i mierzenia ich skuteczności. Więcej informacji o plikach cookies.
Techniczne Pliki Cookies są wykorzystywane do prawidłowego działania portalu i bezpiecznej komunikacji zwrotnej z klientami. Ich użycie jest niezbędne do funkcjonowania serwisu EFL.pl.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
Google Maps | 7 dni | Używamy Google Maps API, aby wyświetlać interaktywną mapę lokalizacji placówek EFL. Przy korzystaniu z Google Maps informacje na temat korzystania przez Ciebie z tej witryny internetowej (w tym na temat Twojego adresu IP) może być przekazana do serwerów Google w Stanach Zjednoczonych i tam może być przechowywana przez Google. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Analityczne Pliki Cookies pozwalają zbierać informacje o interakcjach oraz zachowaniach użytkowników w naszym serwisie.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
HotJar | 30 dni | Używamy narzędzia Hotjar do analizy zachowania użytkowników naszej stronie, celem jej optymalizacji pod kątem doświadczeń naszych użytkowników. |
Google Analytics | 24 miesiące | Używamy popularnego narzędzia analitycznego dostarczonego przez Google, aby wspierał nas w generowaniu statystyk serwisu, celem sprawdzenia poprawności wyświetlania stron oraz poprawy wygody użytkowników. Wyłączyliśmy tutaj funkcjonalność dotyczącą profilowania użytkowników oraz zbierania list marketingowych w celach remarketingowych. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Reklamowe Pliki Cookies służą do dostosowania reklam oraz treści wyświetlanych użytkownikowi na naszej stronie lub stronach naszych partnerów reklamowych.
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
SALESmanago | 120 dni | SALESmanago to narzędzie służące do automatyzacji marketingu internetowego, która dostarcza rozwiązania wspierające nasze działania marketingowe w sieci internetowej. |
TUNE | 540 dni | Używamy TUNE do statystycznego pomiar konwersji na podstawie zanonimizowanych ID wykonywanych akcji przez użytkownika. |
Google Ads | 540 dni | Korzystamy z Google Ads do gromadzenia informacji o aktywności użytkownika na EFL.pl oraz w serwisach zewnętrznych, prezentujących nasze reklamy. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Google Analytics | 730 dni | Google Analytics używamy do profilowania użytkowników oraz tworzenia list marketingowych wykorzystywanych później w działaniach remarketingowych. Wykorzystywane jest to głównie do lepszego kierowania reklam i dokładniejszego mierzenia skuteczności kampanii reklamowych. Szczegóły dotyczące wykorzystywania danych przez Google znajdziesz w ich Polityce prywatności. |
Społecznościowe Reklamowe Pliki Cookies służą dopasowaniu przekazu marketingowego w serwisach społecznościowych (social media).
Nazwa | Wygaśnięcie | Opis |
540 dni | Serwis EFL.pl wykorzystuje plik cookie Facebooka, celem wyświetlenia reklam na Facebooku lub w sieci reklamowej Facebooka. Reklamy są wyświetlane tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili nasz serwis. |
Od ponad 20 lat jesteśmy częścią szeroko rozpoznawalnej marki – Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna podkreśla naszą integralność. Zmieniamy logotyp, kolorystykę i stylistykę materiałów, które nawiązują do Grupy Credit Agricole w Polsce. Utożsamianie się z nią oznacza większą rozpoznawalność, więcej możliwości oraz różnorodność produktów dostępnych dla naszych klientów i partnerów.
i reakcja na Wasze potrzeby
jasne reguły, minimum formalności
leasing, wynajem, ubezpieczenia, faktoring, finanse
na zawsze
.
.
Od ponad 20 lat jesteśmy częścią międzynarodowej marki Credit Agricole, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. To prestiż i motywacja do wspólnego działania, wymiany najlepszych praktyk, łączenia usług i produktów w jednej Grupie. Kompleksowe rozwiązania finansowe są przewagą rynkową. Do tego dążymy, bo jest to kierunek przyszłości. Już teraz wiemy, że klienci chcą być obsługiwani online, szybko i najlepiej w jednym miejscu. Możemy to zapewnić, kiedy połączymy nasze kompetencje i doświadczenie. I to pod wspólnymi barwami, które identyfikują nas z Grupą Credit Agricole, żeby nasi klienci, kontrahenci i partnerzy nie mieli wątpliwości, z jaką marką współpracują. Nasze logo dziś zmienia się wizualnie, ale to ciągle ten sam leasing EFL, który znacie.
Brand to tożsamość marki. To także jasny komunikat dla klientów, partnerów biznesowych, kim jesteśmy i z kim chcemy się identyfikować, i co mamy im do zaoferowania. Od ponad 20 lat, będąc częścią Credit Agricole (największej, najlepszej), dostarczamy polskim przedsiębiorcom rozwiązania w obszarze finansowania środków trwałych, specjalistycznych usług zarządzania pojazdami w ramach oferty najmu oraz rozwiązań faktoringowych. Grupa Credit Agricole w Polsce to także prężnie rozwijający się bank, ubezpieczyciel oraz asset management (Amundi). Dlatego zmieniamy identyfikację wizualną naszą i naszych spółek, by pokazać, że jesteśmy w Grupie Credit Agricole. Chcemy zapewnić naszym klientom kompleksową ofertę korzyści w szerokiej palecie różnych rozwiązań finansowych w ramach całej Grupy Credit Agricole w Polsce. To odpowiedź na dzisiejsze i przyszłe potrzeby naszych klientów.
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę