Informacja dla Klientów w związku z pandemią
W związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się w naszym kraju wirusa SARS-CoV-2 Zarząd Grupy EFL podjął stosowne działania mające zminimalizować skutki pandemii.
Wdrożyliśmy wewnętrzne procedury, mające na celu minimalizację zagrożenia dla naszych Klientów, Partnerów i Pracowników. Stosujemy się również do powszechnych zaleceń służb sanitarnych.
Zależy nam, aby zastosowane środki ostrożności pozostały bez wpływu na wszystkie Państwa sprawy – obecnie wszystkie procesy są realizowane na bieżąco. Jednoczenie dokładamy wszelkich starań, aby wysoki poziom naszych usług został zachowany.
Jako odpowiedzialna firma dbająca zarówno o Pracowników, jak i Klientów zachęcamy tych z Państwa, którzy potrzebują kontaktu z nami, do załatwiania sprawy przy pomocy kanałów telefonicznych lub internetowych.
Jak się z nami skontaktować?
- Contact Center w godz. 8.00 – 16.00 pod numerem 801 404 444. Po godz. 16.00 poprzez zakładkę Obsługa Klienta
- Portal Klient EFL
- E-mailowo – wnioski dotyczące zmian w umowie prosimy kierować na dedykowany e-mail zmianawumowie@efl.com.pl
Każdy wniosek będzie analizowany indywidualnie.
Zarząd Grupy EFL w chwili obecnej pracuje nad wprowadzeniem rozwiązań, których celem będzie wsparcie naszych Klientów dotkniętych konsekwencjami związanymi z rozwijającą się epidemią.
Ostatnie artykuły w Biznes i Ty
Skontaktuj się z nami:
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę