5 października 2015

Nie krępuj się… Jesienna kampania promocyjna EFL

„Raty leasingu nie muszą krępować!” – to hasło jesiennej kampanii EFL. Dzięki Leasingowi Swobodnemu i Portalowi KlientEFL, Klient może elastycznie i swobodnie, nie odwiedzając nawet placówki EFL, zarządzać wysokością rat i spłatą swojego leasingu.

Dzięki ofercie Leasingu Swobodnego raty leasingu w EFL rzeczywiście nie muszą krępować. Leasing Swobodny to jedyna taka na rynku oferta, szczególnie korzystna dla biznesu, którego wysokość przychodów wiąże się z sezonowością. W ramach usługi Leasingu Swobodnego, Klient poprzez Portal KlientEFL może swobodnie zarządzać wysokością spłacanych rat, dostosowując je do aktualnych potrzeb i możliwości. Dzięki usłudze, wysokość raty leasingowej można obniżyć nawet do 1 zł. Zmian można dokonywać już po sześciu miesiącach regularnego spłacania rat. W każdym roku trwania umowy klient może dokonać aż sześciu takich zmian. Co ważne decyzja o przyznaniu Leasingu Swobodnego wydawana jest już w 15 minut.

Chcemy być zawsze o krok przed konkurencją i jak najbliżej swoich Klientów – mówi Ewa Kadziewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu EFL. Obserwując rynek usług finansowych, widzimy, że podąża on w kierunku mobilności i elastyczności. Stąd nasza oferta, która ma być odpowiedzią na oczekiwania Klientów. Chcemy także być postrzegani jako firma nowoczesna, dlatego nie boimy się korzystać z nowatorskich rozwiązań, które pozwalają tak naszym Klientom, jak i nam, oszczędzać czas i pieniądze.

Zarządzanie mobilne

Dostęp do usługi Lesingu Swobodnego, dzięki Portalowi KlientEFL, możliwy jest z każdego miejsca i o każdej porze. Wysokością rat zarządzać można poprzez urządzenia mobilne. Dzięki Portalowi KlientEFL, klienci bez konieczności odwiedzania placówek EFL, mogą nie tylko zarządzać swobodnie swoją umową leasingową, ale również kontaktować się z dedykowanym specjalistą z Biura Obsługi Klienta prowadzącym daną sprawę. Za pośrednictwem portalu klienci mogą pobrać fakturę i uzyskać informacje o należnościach, składać wnioski, a o płatnościach, realizacji złożonych wniosków i ważnych zdarzeniach na umowie informowani są przez SMS lub e-mailem.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta