Fundacja Małych i Średnich Przedsiębiorstw przyznała EFL tytuł „Lider Przedsiębiorczości Roku 2017” w kategorii „Instytucje i jednostki samorządu terytorialnego”. Natomiast według miesięcznika ekonomicznego „Home&Market”, EFL to „Najlepszy Partner w Biznesie” w kategorii „Leasing”. Wyróżnienia zostały przyznane za wkład spółki w rozwój najmniejszych przedsiębiorców w Polsce i konsekwentne prace nad jakością świadczonych usług.
– Nie bez powodu mianujemy się prekursorem polskiego leasingu. Od ponad ćwierćwiecza aktywnie uczestniczymy w budowie polskiego ekosystemu gospodarczego, edukujemy przedsiębiorców, wyjaśniamy, czym jest leasing i dlaczego stanowi ważne wsparcie biznesu jak również wyznaczamy kierunki rozwoju branży. Dziś jesteśmy jedną z najstarszych i największych firm w Polsce, a to oznacza, że przyjęta przez nas strategia rozwoju okazała się słuszna, a proponowane przez nas rozwiązania odpowiadają na coraz bardziej zróżnicowane potrzeby klientów. Potwierdzeniem tego są przyznane nam wyróżnienia „Lider Przedsiębiorczości Roku” i „Najlepszy Partner w Biznesie”, które jednocześnie motywują do kontynuacji podjętych działań, a w szczególności dbałości o sprawną obsługę przekładającą się na wymierne, finansowe korzyści biznesowe naszych Klientów – mówi Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.
EFL Liderem Przedsiębiorczości 2017
EFL po raz drugi z rzędu otrzymał tytuł „Lider Przedsiębiorczości Roku” w kategorii „Instytucje”. Konkurs jest organizowany od 1994 r. przez Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Jego celem jest nagradzanie mikro, małych i średnich firm oraz organizacji otoczenia biznesu i jednostek samorządu terytorialnego za szczególne osiągnięcia w dziedzinie przedsiębiorczości, innowacyjności i konkurencyjności na rynku krajowym i rynkach zagranicznych, a także za racjonalne korzystanie ze środków unijnych, przeznaczanych na rozwój firmy. Tytuł jest przyznawany w trzech kategoriach: mikro firmy, małe firmy oraz instytucje. Uroczysta gala XXIII edycji konkursu „Lider Przedsiębiorczości Roku 2017” odbyła się 25 października br. w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W imieniu EFL nagrodę odebrał Radosław Woźniak, wiceprezes EFL.
W tegorocznej edycji konkursu „Lider Przedsiębiorczości Roku 2017” zostali wyróżnieni także klienci EFL. Firma Translation Street w kategorii „Firmy zatrudniające mniej niż 10 pracowników” oraz firma Ronomed w kategorii „Firmy zatrudniające mniej niż 50 pracowników”.
Najlepszy Partner w Biznesie
EFL S.A. został także uhonorowany tytułem „Najlepszy Partner w Biznesie” w kategorii „Leasing”, przyznawanym przez miesięcznik ekonomiczny „Home & Market”. Spółkę wyróżniono za standard obsługi likwidacji szkód, który jest wysoko oceniany przez użytkowników, i nieustające prace nad jego doskonaleniem. Na obsługę szkody w EFL składa się wiele rozwiązań, dzięki którym nieprzyjemne zdarzenia stają się dla przedsiębiorcy mniej uciążliwe. Leasingobiorcy mają do dyspozycji m.in. Centrum Likwidacji Szkód oraz portal KlientEFL. Ponadto, we września br. klienci EFL zyskali kolejny powód wpływający na ich zadowolenie – aplikację EFL Assistance. Przy pomocy mobilnej aplikacji mogą wezwać assistance w przypadku awarii pojazdu czy zgłosić jego szkodę do Centrum Likwidacji Szkód EFL.
„Lider Przedsiębiorczości Roku 2017” oraz „Najlepszy Partner w Biznesie” to kolejne wyróżnienia przyznane EFL w tym roku. Spółka została „Finansową Marką Roku 2017”, natomiast magazyn Home & Market przyznał tytuł „Innowacyjna Firma” za produkt Leasing Swobodny.
Ostatnie artykuły w Biznes i Ty
Jak obniżyć rachunki za prąd w firmie z sektora MŚP? 7 sposobów
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zmagają się w ostatnich latach ze znaczącymi podwyżkami cen energii elektrycznej. Warto skorzystać ze sprawdzonych sposobów na obniżenie wysokich rachunków za prąd w firmie.
Rodzaje samochodów ciężarowych – sprawdź, czym się różnią
Samochody ciężarowe umożliwiają sprawny załadunek, transport i rozładunek różnego rodzaju towarów. Poszczególne typy pojazdów ciężarowych usprawniają działalność przedsiębiorstw z wielu branż, w tym TSL, spożywczej czy przemysłowej.
Co to jest storytelling? Sztuka opowiadania historii w biznesie
Działania reklamowe nie muszą wprost nakłaniać klienta do zakupu. Storytelling jest jedną z subtelnych technik marketingu, która budzi pozytywne skojarzenia, pomaga zwiększyć zainteresowanie odbiorców i sprzyja budowaniu więzi z nimi.
Zdecydowana większość przedsiębiorców i przedsiębiorczyń w Polsce pracuje dłużej niż przyjęte społecznie 8 godzin dziennie. Najbardziej pracochłonne są najmniejsze biznesy.