To już 6. certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla EFL.
Klienci najwyżej ocenili szybkość działania, jakość obsługi i wysokie kompeten
cje pracowników EFL.
– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych zgłaszanych przez niego spraw. – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.
Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników.
Przez 25 lat działania na polskim rynku leasingu, EFL zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów komunikacji.
Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.
Motoryzacja w dół, farmaceutyki w górę? Jak amerykańskie cła wpłyną na polską gospodarkę
Nieprzewidywalna polityka gospodarcza Białego Domu nie pozwala światowym rynkom na chwilową choćby utratę czujności. Jednym z głównych wątków są cła nałożone na import towarów do USA, a stawki i terminy ich wejścia w życie zmieniają się tak często, że trudno za tym nadążyć.
Nowe przepisy dotyczące kierowców i pojazdów. Kiedy wdrożenie?
Pierwsze miesiące 2025 r. przyniosły projekty i decyzje na poziomie krajowym i unijnym, które za jakiś czas mogą istotnie wpłynąć na to, kto i jak będzie użytkować auta – nie tylko w Polsce, ale także w wielu krajach europejskich.
Blackout „made in Poland”. Czy jest się czego obawiać?
Na przełomie kwietnia i maja 2025 r. termin „blackout” był na ustach wszystkich. Nagły brak prądu na Półwyspie Iberyjskim wywołał niepokój w wielu krajach Europy i skłonił do zadania sobie pytania, czy im również grozi takie zjawisko.
Sztuczna inteligencja – czy zachłanny konsument zasobów pomoże w zielonej rewolucji?
Doniesienia na temat sztucznej inteligencji od dłuższego czasu koncentrują się na jej błyskawicznym rozwoju, kamieniach milowych i kolejnych inwestycjach. Entuzjazm dla korzyści, jakie AI przynosi w sferze nauki, biznesu i rozrywki, zdaje się przysłaniać wątek kosztów środowiskowych tej technologii.