To już 6. certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla EFL.
Klienci najwyżej ocenili szybkość działania, jakość obsługi i wysokie kompeten
cje pracowników EFL.
– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych zgłaszanych przez niego spraw. – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.
Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników.
Przez 25 lat działania na polskim rynku leasingu, EFL zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów komunikacji.
Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.
Rolnictwo precyzyjne i rolnictwo 4.0 – czas na cyfrową rewolucję
Aby zwiększyć ilość oraz jakość plonów rolnych i tym samym podnieść swoją konkurencyjność na rynku, warto stosować w swoim gospodarstwie nowoczesne rozwiązania związane z rolnictwem precyzyjnym oraz rolnictwem 4.0.
Elektroniczny obieg dokumentów w firmie – czy warto go wdrożyć?
Elektroniczny obieg dokumentów staje się obecnie standardem w polskich firmach. Przedsiębiorcy rezygnują z tradycyjnego obiegu papierowego na rzecz nowocześniejszych rozwiązań, które usprawniają pracę.
Czym jest agrofotowoltaika? Korzyści z fotowoltaiki w rolnictwie
Popularność fotowoltaiki w Polsce rośnie nie tylko w gospodarstwach domowych, lecz także rolnych. Dzięki koncepcji agrofotowoltaiki panele słoneczne dla rolników nie muszą powodować wyłączenia gruntów z upraw.
Co-branding – korzyści i ryzyka współpracy między markami
Prowadzisz własną działalność gospodarczą i chcesz rozwinąć swój biznes? Nie musisz działać w pojedynkę. Możesz podjąć partnerską współpracę z innymi podmiotami, aby uzyskać efekt synergii i dotrzeć do nowych odbiorców.