To już 6. certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla EFL.
Klienci najwyżej ocenili szybkość działania, jakość obsługi i wysokie kompeten
cje pracowników EFL.
– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych zgłaszanych przez niego spraw. – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.
Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników.
Przez 25 lat działania na polskim rynku leasingu, EFL zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów komunikacji.
Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.
KPI – czym są kluczowe wskaźniki efektywności i jak stworzyć je dla firmy?
Sukces w biznesie rzadko jest dziełem przypadku. Najczęściej wymaga m.in. tego, aby precyzyjnie wskazywać cele i mierzyć je w różnych obszarach prowadzenia działalności. Pomagają w tym KPI – kluczowe wskaźniki efektywności.
Obowiązkowe wyposażenie samochodu – co należy mieć w aucie?
W każdym państwie przepisy prawne wskazują obowiązkowe elementy wyposażenia auta. Pojazd musi je mieć, aby mógł bezpiecznie uczestniczyć w ruchu drogowym. Warto znać obowiązkowe wyposażenie w Polsce i za granicą.
Co to jest paliwo E10 i jakie samochody mogą na nim jeździć?
Od 1 stycznia 2024 roku na polskich stacjach paliw pojawiła się w sprzedaży benzyna E10. Nie wszystkie auta są przystosowane do jej spalania, dlatego kierowca powinien upewnić się, czy może bezpiecznie tankować takie paliwo.
Auto w leasingu a szkoda komunikacyjna – co zrobić i jak dostać pojazd zastępczy?
Szkoda komunikacyjna może przydarzyć się każdemu kierowcy – również temu, który jeździ autem w leasingu. W przypadku stłuczki, wypadku lub szkody parkingowej to leasingobiorca jest odpowiedzialny za likwidację szkody.