To już 6. certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla EFL.
Klienci najwyżej ocenili szybkość działania, jakość obsługi i wysokie kompeten
cje pracowników EFL.
– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych zgłaszanych przez niego spraw. – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.
Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników.
Przez 25 lat działania na polskim rynku leasingu, EFL zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów komunikacji.
Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.
Jak obniżyć rachunki za prąd w firmie z sektora MŚP? 7 sposobów
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zmagają się w ostatnich latach ze znaczącymi podwyżkami cen energii elektrycznej. Warto skorzystać ze sprawdzonych sposobów na obniżenie wysokich rachunków za prąd w firmie.
Rodzaje samochodów ciężarowych – sprawdź, czym się różnią
Samochody ciężarowe umożliwiają sprawny załadunek, transport i rozładunek różnego rodzaju towarów. Poszczególne typy pojazdów ciężarowych usprawniają działalność przedsiębiorstw z wielu branż, w tym TSL, spożywczej czy przemysłowej.
Co to jest storytelling? Sztuka opowiadania historii w biznesie
Działania reklamowe nie muszą wprost nakłaniać klienta do zakupu. Storytelling jest jedną z subtelnych technik marketingu, która budzi pozytywne skojarzenia, pomaga zwiększyć zainteresowanie odbiorców i sprzyja budowaniu więzi z nimi.
Zdecydowana większość przedsiębiorców i przedsiębiorczyń w Polsce pracuje dłużej niż przyjęte społecznie 8 godzin dziennie. Najbardziej pracochłonne są najmniejsze biznesy.