To już 6. certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla EFL.
Klienci najwyżej ocenili szybkość działania, jakość obsługi i wysokie kompeten
cje pracowników EFL.
– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych zgłaszanych przez niego spraw. – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.
Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników.
Przez 25 lat działania na polskim rynku leasingu, EFL zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów komunikacji.
Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.
Auto w leasingu a szkoda komunikacyjna – co zrobić i jak dostać pojazd zastępczy?
Szkoda komunikacyjna może przydarzyć się każdemu kierowcy – również temu, który jeździ autem w leasingu. W przypadku stłuczki, wypadku lub szkody parkingowej to leasingobiorca jest odpowiedzialny za likwidację szkody.
Fotowoltaika zimą – jak działa i ile prądu produkuje?
Energia słoneczna odgrywa znaczącą rolę w transformacji energetycznej. Można spotkać się z opinią, że fotowoltaika zimą nie produkuje prądu. To nieprawda, choć efektywność paneli fotowoltaicznych o tej porze roku wyraźnie spada.
Luksusowe auto do firmy? Cechy samochodów segmentu F
Samochody segmentu F to prestiżowe modele, które znajdują się w ofercie nielicznych koncernów motoryzacyjnych. Wyróżnia je zwłaszcza luksusowy design, ponadprzeciętne osiągi i wyposażenie w szereg nowoczesnych technologii.
Koniec roku w firmie. O czym powinien pamiętać przedsiębiorca?
Przedsiębiorcy już niebawem będą musieli dopełnić obowiązków związanych z zamknięciem roku podatkowego. To nie tylko czas rozliczeń księgowych, lecz także biznesowych podsumowań i układania planów na przyszłość.