To już 6. certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi” dla EFL.
Klienci najwyżej ocenili szybkość działania, jakość obsługi i wysokie kompeten
cje pracowników EFL.
– Klient jest zadowolony z szybkości działania, jeśli szybko otrzymuje decyzję o przyznaniu finansowania, podpisuje umowę , szybko otrzymuje potrzebne mu informacje. Błyskawiczna reakcja jest doceniana również wtedy, gdy konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie oraz realizacja innych zgłaszanych przez niego spraw. – mówi Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL.
Kolejnymi elementami, które docenili klienci EFL w badaniu „Firma Przyjazna Klientowi” jest jakość obsługi – jedna piąta zapytanych wskazała na miłą obsługę i relacje z klientem jako silne strony firmy. 16% wskazało na wysokie kompetencje pracowników.
Przez 25 lat działania na polskim rynku leasingu, EFL zdobył cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw. Firma w ostatnich miesiącach i latach uruchomiła centrum sprzedaży poleasingowej, stale rozbudowuje sieć dostawców oraz doradców. Aby być jeszcze bliżej klientów, EFL udostępnia wiele różnych kanałów komunikacji.
Docenieniem działań podejmowanych przez EFL są liczne przyznane wyróżnienia, m.in. Marka Godna Zaufania, Business Premium czy Finansowa Marka Roku.
Jak założyć agroturystykę i czy to opłacalna inwestycja dla rolników?
Działalność agroturystyczna polega na świadczeniu usług turystycznych na terenach wiejskich, w czynnych gospodarstwach rolnych. Oprócz zakwaterowania może obejmować organizację różnych form wypoczynku.
System net-billing – co to jest i jak działa sprzedaż energii z fotowoltaiki przez firmę?
Instalacja fotowoltaiczna pozwala zoptymalizować koszty zużycia energii elektrycznej w firmie. Od 1 kwietnia 2022 roku sprzedaż czystego prądu z fotowoltaiki odbywa się na innych zasadach niż wcześniej – w systemie net-billing.
Systemy bezpieczeństwa w samochodach – co dziś oferują producenci?
Jazda samochodem z każdym rokiem staje się coraz bezpieczniejsza, co potwierdzają policyjne statystyki. Bez wątpienia jest to między innymi zasługą innowacyjnych systemów bezpieczeństwa, które wprowadzają producenci pojazdów.
Sztuczna inteligencja (ang. Artificial Intelligence, AI), rozumiana jako ogół technologii naśladujących ludzkie rozumowanie, umiejętności i zachowania, zaprogramowanych do analizy świata dookoła i podejmowania działań nastawionych na konkretny cel, nie jest niczym nowym.