Reklamacja to sytuacja, w której leasingobiorca zgłasza leasingodawcy swoje zastrzeżenia do tego, jak leasingodawca świadczy mu usługę.
W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy leasingodawca nie może rozpatrzyć reklamacji i na nią odpowiedzieć w ciągu 30 dni, odpowie najpóźniej
do 60 dni od dnia, w którym otrzymał reklamację. Przed udzieleniem odpowiedzi leasingodawca:
1. Wyjaśni przyczynę opóźnienia.
2. Wskaże okoliczności, które musi ustalić, aby rozpatrzyć reklamację.
3. Określi przewidywany termin, w jakim rozpatrzy reklamację i na nią odpowie.
Przedstawione postępowanie obowiązuje także klientów, z którymi zawarliśmy umowę pożyczki.
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę