Truck Care – Asset Relationship Manager – Rynek Pojazdów TRUCK

Miejsce pracy: Wrocław / Poznań / Łódź

Zadania i wyzwania na stanowisku:

  • pozyskujesz do współpracy, budujesz i utrzymujesz strategiczne relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi (dealerami i importerami pojazdów ciężarowych) na podległym terenie i w ramach przypisanego regionu,
  • przejmujesz odpowiedzialność za budowanie i optymalizację strategii współpracy z dostawcami (zarówno pozyskiwanie nowych partnerów, jak i rozwój istniejących),
  • zarządzasz biznesowo i merytorycznie zespołem Ekspertów ds. Rynku Ciężarowego (Trucks) w strukturze macierzowej (rozproszonej),
  • animujesz działania partnerów i pełnisz rolę kluczowego eksperta, aktywnie prowadząc i koordynując szkolenia produktowe, rynkowe i procesowe dla sieci sprzedaży oraz partnerów zewnętrznych (dostawców),
  • na bieżąco wspierasz proces sprzedaży m. in. poprzez podejmowanie decyzji biznesowych, opiniowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych dla indywidualnych przypadków,
  • monitorujesz rynek TSL i rekomendujesz rozwój produktów, w tym dedykowanych rozwiązań typu najem.

Nasze oczekiwania:

  • posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży leasingowej, CFM lub na rynku „Trucks”,
  • preferujemy Twoje doświadczenie w pracy bezpośrednio związanej z rynkiem pojazdów ciężarowych i zarządzaniem relacjami z dostawcami (Dealer Relationship Management),
  • posiadasz praktyczne doświadczenie w zarządzaniu siecią sprzedaży lub zespołem ekspertów (preferowane w strukturze macierzowej lub „przez wpływ”),
  • masz doskonałą znajomość specyfiki rynku TSL oraz pojazdów ciężarowych,
  • umiesz prowadzić negocjacje i budować długofalowe relacje z partnerami biznesowymi na poziomie zarządczym,
  • cechuje Cię samodzielność, proaktywność i strategiczne podejście do biznesu,
  • jesteś osobą zorientowaną na realizację celów biznesowych i na klienta,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do częstych podróży służbowych.

Mile widziane:

  • znajomość produktów finansowych dla dostawców oraz produktów najmu.

To możemy zaoferować:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy za Twoje wyniki w pracy oraz organizacji,
  • proponujemy szkolenia i programy rozwojowe, aby Twoja kariera zawodowa szła na przód,
  • możesz pracować hybrydowo – zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze (wymagana obecność w biurze minimum 8 dni w miesiącu),
  • zadbamy o Twój dobrostan – możesz brać udział w programie well-beingowym Be_well_at_EFL,
  • dajemy możliwość angażowania się społecznie – każdego roku możesz korzystać z 5 dni wolnych od pracy i przeznaczyć je na działania społeczne, a także brać udział w naszych akcjach CSR-owych,
  • oferujemy pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę.

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty

złóż aplikację online

Zalety pracy u nas

Program well-beingowy

Program well-beingowy

Opieka medyczna

Opieka medyczna

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Pakiet sportowy

Pakiet sportowy

Praca hybrydowa

Praca hybrydowa

Inicjatywy dobroczynne

Inicjatywy dobroczynne

Spotkania integracyjne

Spotkania integracyjne

Znajdź nas na:
linkedIn
Pracuj.pl

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta