W EFL pracuję blisko 7 lat. Staż mojej pracy to najlepsze świadectwo zadowolonego pracownika. Dla mnie oprócz wynagrodzenia bardzo ważne jest poczucie sensu, wpływu, satysfakcji. Nie mogłabym pracować bez takiego poczucia. EFL dba o pracowników, wynika to z naszej misji i wizji. Wiemy, że szczęśliwy pracownik jest bardziej zaangażowany a przez to jest w stanie zrobić dla klienta więcej niż tylko postępować standardowo. Sama jestem osobą zaangażowaną i dobrze się ze mną współpracuje. Podchodzę do ludzi z empatią i uśmiechem. Poza tym moi przełożeni ufają mi, dlatego dostaję zadania, które mnie rozwijają i idą w parze z moimi naturalnymi talentami. Te można odkryć w EFL dzięki np. programom wellbeingowym, szkoleniom.
Szczęśliwy pracownik to taki, który jest doceniany nie tylko finansowo, ale również słownie. Mam dobry kontakt z przełożonymi, co jest jedną ze składowych dobrego miejsca pracy. W EFL pracują ludzie, którym chce się więcej, wyrażają to zarówno poprzez duże zaangażowanie w akcje charytatywne, CSR, jak i wyjazdy integracyjne, w których bierze udział cała firma. Jako mama bardzo doceniam pracę hybrydową. Daje ona dużą elastyczność w opiece nad dzieckiem, zwłaszcza w sytuacjach nie do przewidzenia. |
|
Marta Hatalska Digital Marketing Specialist |
To z kim pracuję, jaka jest kultura organizacyjna firmy jest dla mnie bardzo ważne. Jestem związana z naszą organizacją już od ponad 10 lat i z ogromną wdzięcznością doświadczam zmian, które się w niej dzieją. Uważność na pracownika, zapewnienie work-life-balance, dostępność programu well-beingowego, możliwość pracy hybrydowej jest ogromnie przez nas doceniana.
Studenci, którym udało się odbyć staż w naszej organizacji już po pierwszym miesiącu doświadczeń szukali u nas możliwości zatrudnienia. Udział w ostatnich targach pracy i olbrzymie zainteresowanie naszą organizacją jako potencjalnym pracodawcą ze strony studentów utwierdziły mnie, że dobrze wybrałam. |
|
Joanna Skarżyńska Kierownik Działu Wsparcia Operacji i Obsługi Szkód Częściowych |
W EFL SA pracuję już kilkanaście lat. Zaczynałam od Departamentu Rachunkowości, poprzez Departament Obsługi Klienta, Departament Kontroli Umów, Departament Back Office, aby od prawie 3 lat realizować zadania na obecnym stanowisku. Pracuję tu, przede wszystkim dlatego, że moimi współpracownikami są fantastyczni ludzie. Mogę liczyć na ich wiedzę, pomoc i wsparcie przy realizacji zadań, a z niektórymi zawarłam przyjaźnie na całe życie.
Mogę pracować tak jak potrzebuję – praca hybrydowa daje mi tę możliwość, żeby pracować z domu, jak i z biura. Wybieram tę formę, która pomoże mi w najlepszy sposób zrealizować prowadzone zadania w danym czasie. Przestrzeń, w której pracuję, jest nowoczesna i komfortowa. W biurze mam przestrzeń na pracę przy biurku, ale i projektową, pobudzającą moją kreatywność. Firma daje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilizacji. Wiem, za co jestem odpowiedzialna. Wiem, jakie są moje zadania. Wiem, za co i jak jestem wynagradzana. Mogę się rozwijać i doświadczać różnorodnych zadań. Szczególnie cenię sobie program rekrutacji wewnętrznych – realizowałam zadania już w kilku departamentach i za każdym razem było to trochę jak zmiana pracy. Tyle, że zmiana zdecydowanie bardziej komfortowa i mniej stresująca. Wiedziałam, że jestem w bezpiecznym miejscu, z odpowiednimi osobami, a zmianie ulegały moje zadania. Mogłam je więc poznawać, uczyć się, popełniać błędy, bo wiedziałam, że mam wspierające środowisko. Doceniam też, że praca daje mi możliwość pomagania innym. Nie tylko „w pracy”, ale i w formie takiej, jakiej potrzebują jej pracownicy na co dzień. Czy to kiermasz świąteczny, czy zbiórka na rzecz osób z Ukrainy. Przestrzeń do zrealizowania takiego wsparcia, zaangażowanie ludzi, wspólne działanie pokazują, ile dla siebie znaczymy. |
|
Beata Gachowska Senior System Product Owner & Business Process Manager |
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę