20 listopada 2019

Ruszył coroczny proces inwentaryzacji sald Klientów EFL

Wystartowaliśmy z akcją elektronicznego potwierdzania sald rozrachunków z Kontrahentami i z weryfikacją powierzonych im składników majątkowych. Klienci mogą w łatwy i szybki sposób potwierdzić saldo i arkusz inwentaryzacyjny przez Internet: za pomocą Portalu KlientEFL lub strony salda.efl.com.pl Ci, którzy nie mają dostępu do elektronicznych kanałów komunikacji mogą to zrobić telefonicznie podczas rozmowy z konsultantem Call Center lub listownie. Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

801 404 444 Koszt połączenia wg stawki operatora.

Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X