20 listopada 2019

Ruszył coroczny proces inwentaryzacji sald Klientów EFL

Wystartowaliśmy z akcją elektronicznego potwierdzania sald rozrachunków z Kontrahentami i z weryfikacją powierzonych im składników majątkowych. Klienci mogą w łatwy i szybki sposób potwierdzić saldo i arkusz inwentaryzacyjny przez Internet: za pomocą Portalu KlientEFL lub strony salda.efl.com.pl Ci, którzy nie mają dostępu do elektronicznych kanałów komunikacji mogą to zrobić telefonicznie podczas rozmowy z konsultantem Call Center lub listownie. Dowiedz się więcej

Więcej w Biurze Prasowym

Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
801 404 444

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Napisz

Masz pytania?

Otwórz chat

Szukasz konkretnego produktu

Zapytaj o ofertę
Znajdz oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
Przejdz do serwisu
Leasing dla Twojego biznesu
Dowiedz się więcej
To się uda!
X