EFL – Stażysta w Departamencie Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław


Grupa EFL otrzymała tytuł Great Place to Work! Jest to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie dla „pracodawcy z wyboru”. Certyfikacja jest oparta w całości na głosach naszych pracowników, którzy licznie wyrazili opinie na temat swoich doświadczeń w miejscu pracy.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- studiujesz lub ukończyłeś/łaś kierunek: ekonomia/finanse/bankowość
- potrafisz korzystać z pakietu Microsoft Office
- umiejętnie organizujesz swój czas i pracę własną
- jesteś osobą komunikatywną oraz odnajdujesz się w pracy w zespole
- potrafisz działać wielozadaniowo
- jesteś osobą zmotywowaną do pracy i nauki
Twoje zadania podczas stażu:
- poznajesz specyfikę pracy w Departamencie Obsługi Klienta
- poznajesz proces obsługi posprzedażowej, nasze systemy i procesy
- obsługujesz wewnętrzną korespondencję oraz wnioski i zapytania klientów
- archiwizujesz dokumenty
- analizujesz i przekazujesz wnioski do odpowiednich działów
- obsługujesz ZPO przy fakturach korygujących
- aktywujesz i dezaktywujesz usługi dodatkowe
- obsługujesz mandaty i rejestrujesz sprawy
Oferujemy:
- III miesięczny płatny staż (17.03.2025 – 14.06.2025) – elastyczne godziny stażu
- pracę w trybie stacjonarnym w nowoczesnym biurze
- przyjazną atmosferę oraz wsparcie ze strony opiekuna stażu i członków zespołu
- pakiet dobrych rad i praktycznych wskazówek zawodowych
- przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- przestrzeń na zdobywanie wiedzy oraz zadawanie pytań – jeśli czegoś nie wiesz lub masz z czymś problem, zawsze otrzymasz pomoc i wsparcie od naszego zespołu
- udział w spotkaniach zespołowych, podczas których planujemy pracę, omawiamy wyniki i rozwiązujemy problemy
- nabycie umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- przeszkolenie w zakresie analizy i rozpoznawania potrzeb klienta
- nabycie wiedzy merytorycznej w zakresie obsługi posprzedażowej i obsługi korespondencji
- poznanie wybranych typów wniosków i kontakt z klientem
Jeśli jesteś studentem/tką IV – V roku lub niedawno ukończyłeś/łaś studia i dysponujesz wolnym czasem, który chcesz wykorzystać na rozwój i zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych, to ta oferta skierowana jest do Ciebie!
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?