EFL – Staż w Departamencie Obsługi Klienta (dział operacji)
Miejsce pracy: Wrocław


Grupa EFL otrzymała tytuł Great Place to Work! Jest to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie dla „pracodawcy z wyboru”. Certyfikacja jest oparta w całości na głosach naszych pracowników, którzy licznie wyrazili opinie na temat swoich doświadczeń w miejscu pracy.
Jeśli jesteś studentem/tką IV – V roku lub niedawno ukończyłeś/łaś studia i dysponujesz wolnym czasem, który chcesz wykorzystać na rozwój i zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych, to ta oferta skierowana jest do Ciebie!
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- studiujesz lub ukończyłeś/łaś kierunek: ekonomia/finanse/bankowość,
- potrafisz korzystać z pakietu Microsoft Office,
- umiejętnie organizujesz swój czas i pracę własną,
- jesteś osobą komunikatywną oraz odnajdujesz się w pracy w zespole,
- potrafisz działać wielozadaniowo,
- jesteś osobą zmotywowaną do pracy i nauki.
Zadania podczas stażu:
- poznajesz specyfikę pracy w Departamencie Obsługi Klienta oraz nasze systemy i procesy,
- poznajesz jakie wnioski oraz reklamacje posprzedażowe zgłaszają klienci, jak je realizować i jak analizować potrzeby klientów,
- obsługujesz wewnętrzną korespondencję oraz wnioski i reklamacje klientów,
- archiwizujesz dokumenty,
- analizujesz i przekazujesz wnioski do odpowiednich działów,
- obsługujesz ZPO przy fakturach korygujących,
- aktywujesz i dezaktywujesz usługi dodatkowe,
- obsługujesz mandaty i rejestrujesz sprawy,
- nawiązujesz współprace z innymi departamentami.
Oferujemy:
- III miesięczny płatny staż (1.07.2025 – 30.09.2025) – elastyczne godziny stażu,
- pracę w trybie stacjonarnym w nowoczesnym biurze,
- pakiet dobrych rad i praktycznych wskazówek zawodowych,
- przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- przestrzeń na zdobywanie wiedzy oraz zadawanie pytań – jeśli czegoś nie wiesz lub masz z czymś problem, zawsze otrzymasz pomoc i wsparcie od naszego zespołu,
- udział w spotkaniach zespołowych, podczas których planujemy pracę, omawiamy wyniki i rozwiązujemy problemy,
- nabycie umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- przeszkolenie w zakresie analizy i rozpoznawania potrzeb klienta,
- nabycie wiedzy merytorycznej w zakresie obsługi posprzedażowej i obsługi korespondencji,
- poznanie wybranych typów wniosków i kontakt z klientem.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?