EFL – Staż w Departamencie Obsługi Klienta (dział operacji)

Miejsce pracy: Wrocław

Grupa EFL otrzymała tytuł Great Place to Work! Jest to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie dla „pracodawcy z wyboru”. Certyfikacja jest oparta w całości na głosach naszych pracowników, którzy licznie wyrazili opinie na temat swoich doświadczeń w miejscu pracy.

Jeśli jesteś studentem/tką IV – V roku lub niedawno ukończyłeś/łaś studia i dysponujesz wolnym czasem, który chcesz wykorzystać na rozwój i zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych, to ta oferta skierowana jest do Ciebie!

 

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • studiujesz lub ukończyłeś/łaś kierunek: ekonomia/finanse/bankowość,
  • potrafisz korzystać z pakietu Microsoft Office,
  • umiejętnie organizujesz swój czas i pracę własną,
  • jesteś osobą komunikatywną oraz odnajdujesz się w pracy w zespole,
  • potrafisz działać wielozadaniowo,
  • jesteś osobą zmotywowaną do pracy i nauki.

Zadania podczas stażu:

  • poznajesz specyfikę pracy w Departamencie Obsługi Klienta oraz nasze systemy i procesy,
  • poznajesz jakie wnioski oraz reklamacje posprzedażowe zgłaszają klienci, jak je realizować i jak analizować potrzeby klientów,
  • obsługujesz wewnętrzną korespondencję oraz wnioski i reklamacje klientów,
  • archiwizujesz dokumenty,
  • analizujesz i przekazujesz wnioski do odpowiednich działów,
  • obsługujesz ZPO przy fakturach korygujących,
  • aktywujesz i dezaktywujesz usługi dodatkowe,
  • obsługujesz mandaty i rejestrujesz sprawy,
  • nawiązujesz współprace z innymi departamentami.

Oferujemy:

  • III miesięczny płatny staż (1.07.2025 – 30.09.2025) – elastyczne godziny stażu,
  • pracę w trybie stacjonarnym w nowoczesnym biurze,
  • pakiet dobrych rad i praktycznych wskazówek zawodowych,
  • przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
  • przestrzeń na zdobywanie wiedzy oraz zadawanie pytań – jeśli czegoś nie wiesz lub masz z czymś problem, zawsze otrzymasz pomoc i wsparcie od naszego zespołu,
  • udział w spotkaniach zespołowych, podczas których planujemy pracę, omawiamy wyniki i rozwiązujemy problemy,
  • nabycie umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • przeszkolenie w zakresie analizy i rozpoznawania potrzeb klienta,
  • nabycie wiedzy merytorycznej w zakresie obsługi posprzedażowej i obsługi korespondencji,
  • poznanie wybranych typów wniosków i kontakt z klientem.

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty

złóż aplikację online

Zalety pracy u nas

Program well-beingowy

Program well-beingowy

Opieka medyczna

Opieka medyczna

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Pakiet sportowy

Pakiet sportowy

Praca hybrydowa

Praca hybrydowa

Inicjatywy dobroczynne

Inicjatywy dobroczynne

Spotkania integracyjne

Spotkania integracyjne

Znajdź nas na:
linkedIn
Pracuj.pl

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta