EFL Finance – Dyrektor Regionalny Zewnętrznej Sieci Sprzedaży – Region Poznań
Miejsce pracy: Poznań
Grupa EFL otrzymała tytuł Great Place to Work! Jest to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie dla „pracodawcy z wyboru”. Certyfikacja jest oparta w całości na głosach naszych pracowników, którzy licznie wyrazili opinie na temat swoich doświadczeń w miejscu pracy.
Zadania i wyzwania na stanowisku:
- współtworzysz, nadzorujesz i realizujesz strategię sprzedaży w podległym obszarze
- stawiasz cele sprzedażowe i procesowe w podległym obszarze, motywujesz, realizujesz, monitorujesz oraz kreujesz skuteczne taktyki sprzedażowe
- stawiasz cele jakościowe zespołu rozumiane m.in. jako jakość portfela kredytowego, jakość obsługi klienta, jakość transakcji oraz monitujesz ich realizacje
- reprezentujesz, nawiązujesz i utrzymujesz relacje z klientami, partnerami biznesowymi, dostawcami w celu budowania współpracy m.in. poprzez spotkania oraz negocjacje handlowe
- bierzesz aktywny udział w procesie podejmowania, rekomendowania decyzji kredytowych i biznesowych, zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami oraz zasadami określonymi przez wewnętrzne regulacje Spółki
- znasz produkty, proces sprzedaży i standardy obowiązujące w organizacji. Zajmujesz się identyfikacją marnotrawstw w procesie, rozwiązujesz problemy zdiagnozowane i/lub zgłoszone przez podległy zespół
- dbasz o wizerunek placówek oraz nadzorujesz standardy oczekiwane przez Spółkę
- rekrutujesz, oceniasz, motywujesz i rozwijasz kompetencje podległego zespołu
- wytyczasz i delegujesz zadania, a także udzielasz członkom zespołu merytorycznego wsparcia (np. coaching). Zapewniasz ciągłość biznesową podległego obszaru
- planujesz, realizujesz i kontrolujesz budżet operacyjny w podległym obszarze
Nasze oczekiwania:
- jesteś osobą zorientowaną na potrzeby klienta , posiadasz determinacje do osiągania wyznaczonych celów
- umiesz prowadzić negocjacje oraz budować długofalowe relacje z partnerami biznesowymi
- potrafisz zarządzać rozproszonym zespołem,
- jesteś osobą dobrze komunikującą się i nastawioną na informację zwrotną
- działasz dynamicznie, cechuje Cię samodzielność oraz dobra organizacja pracy
- posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: ekonomia, finanse)
- znasz i wykorzystujesz w praktyce pakiet MS Office, Power BI
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
To możemy zaoferować:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie, istniejącej na rynku od ponad 33 lat
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Crédit Agricole, której jesteśmy częścią
- wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy za Twoje wyniki w pracy oraz organizacji
- szkolenia i programy rozwojowe, aby Twoja kariera zawodowa szła na przód
- możesz pracować hybrydowo – zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze (min. 8 dni w miesiącu)
- zadbamy o Twój dobrostan – możesz brać udział w programie well-beingowym Be_well_at_EFL
- możliwość angażowania się społecznie – możesz korzystać z 5 pełnopłatnych dni i przeznaczyć je na działania społeczne, a także brać udział w naszych akcjach CSR-owych
- czeka na Ciebie platforma rozwoju osobistego, a w sytuacjach kryzysowych możesz liczyć na wsparcie psychologa
- pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- oraz niezapomniane imprezy integracyjne!
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?