Carefleet – Staż w Departamencie Operacyjnym (Centrum Obsługi Klienta)
Miejsce pracy: Wrocław


Grupa EFL otrzymała tytuł Great Place to Work! Jest to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie dla „pracodawcy z wyboru”. Certyfikacja jest oparta w całości na głosach naszych pracowników, którzy licznie wyrazili opinie na temat swoich doświadczeń w miejscu pracy.
Jeśli jesteś studentem/tką IV – V roku lub niedawno ukończyłeś/łaś studia i dysponujesz wolnym czasem, który chcesz wykorzystać na rozwój i zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych, to ta oferta skierowana jest do Ciebie!
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- studiujesz lub ukończyłeś/łaś kierunek: mechanika i budowa maszyn/inżynieria transportu/transport/zarządzanie lub kierunek pokrewny,
- umiesz posługiwać się programem MS Office w stopniu podstawowym (Word, Outlook, Excel),
- umiesz pracować w zespole, łatwo nawiązujesz kontakty,
- jesteś osobą zorientowaną na realizację zadań.
Mile widziane:
- język angielski na poziomie min. A2.
Zadania podczas stażu:
- zapoznajesz się z systemami oraz charakterem pracy w Contact Center z branży CFM,
- realizujesz wnioski dotyczące upoważnień do wyjazdów zagranicznych,
- korespondujesz z organami ścigania,
- udzielasz odpowiedzi na zapytania dotyczące obsługi i awarii pojazdów,
- przyjmujesz szkody zgłaszane mailowo,
- obsługujesz linię telefoniczną w Contact Center w zakresie przyjmowania szkód, udzielania prostych porad.
Oferujemy:
- III miesięczny płatny staż (01.07.2025 – 30.09.2025) – elastyczne godziny stażu,
- pracę w trybie stacjonarnym,
- pakiet dobrych rad i praktycznych wskazówek zawodowych,
- przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę,
- przestrzeń na zdobywanie wiedzy oraz zadawanie pytań – jeśli czegoś nie wiesz lub masz z czymś problem, zawsze otrzymasz pomoc i wsparcie od naszego zespołu ,
- nabycie doświadczenia z pracy z klientem i umiejętności radzenia sobie ze stresem,
- nabycie wiedzy z zakresu budowy pojazdów, usterek na drodze, assistance, zgłaszania szkód, napraw regresowych,
- naukę budowania prostych komunikatów w korespondencji oficjalnej.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?