13 listopada 2019

5 technologii, w które warto zainwestować na drodze do sukcesu

Większa wydajność, lepsza komunikacja między pracownikami, zwiększenie konkurencyjności, odczuwalne oszczędności. To tylko kilka zalet nowoczesnych technologii. Dowiedz się, w które warto zainwestować.

 

Cloud computing

Chmura obliczeniowa to technologia IT służąca do przechowywania i przetwarzania danych w wirtualnej przestrzeni. Ułatwia prowadzenie firmy – przede wszystkim nie wiąże się z ograniczeniami sprzętowymi, zapewnia wydajniejsze przekazywanie danych (w dowolnym momencie, z każdego miejsca na świecie – tam, gdzie jest internet), a do tego ułatwia komunikację w zespole. Chmurę można powiększać razem z rozwojem firmy. Dzięki temu znika konieczność inwestowania w większe serwery (przy tym rachunki za prąd są mniejsze) czy informatyków. Do tego cloud computing może usprawniać komunikację między firmami, czyniąc ją szybszą i bardziej efektywną.

 

Technologie mobilne

Badania pokazują, że już wkrótce najczęściej podłączonym sprzętem do internetu będzie smartfon. To sprawia, że urządzenia przenośne stają się niezastąpione w funkcjonowaniu nowoczesnych przedsiębiorstw. Firmy, które wdrażają u siebie wewnętrzne technologie mobilne efektywniej wykorzystują swój potencjał informacyjny i biznesowy. Takie rozwiązania pomagają zwiększyć efektywność pracy, wyeliminować „papierologię”, a w efekcie skrócić obieg dokumentów. Dodatkową zaletą jest lepsza komunikacja pomiędzy poszczególnymi członkami zespołu.

 

Big data

To wyrażenie, które staje się coraz bardziej popularne na całym świecie. Wykorzystują je w swojej pracy głównie analitycy, ale budzi zainteresowanie także wśród firm (głównie z branży telekomunikacyjnej, bankowej, finansowej, marketingowej). Powód jest prosty – big data stanowi źródło szeregu przydatnych danych i informacji. Polega na legalnym gromadzeniu informacji, a następnie ich analizowaniu i używaniu do własnych celów. W rezultacie tworzony jest profil klienta, który wykorzystuje się do rozwoju firmy (na przykład przez zwiększenie sprzedaży). Według prognoz, zapotrzebowanie na takie rozwiązania w Polsce może wzrosnąć w przyszłym roku nawet o 30%.

 

Voicebot

Wykorzystywanie chatbotów na stronach internetowych lub w komunikatorach na Facebooku stało się już standardem. Żeby zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku i pokazać się jako nowoczesna marka, firmy zaczynają jeszcze bardziej korzystać ze sztucznej inteligencji – na przykład sięgają po tak zwane voiceboty. Tym bardziej, że dla klientów nie jest to obce rozwiązanie – są już oswojeni z wirtualnymi asystentami (Siri czy Google Now). Wprowadzenie takiej technologii optymalizuje między innymi koszty call-center i jeszcze bardziej usprawnia pracę w działach obsługi klienta. To rozwiązanie proponują już pierwsze przedsiębiorstwa finansowe. W praktyce klienci mogą między innymi sprawdzić stan swojego konta, historię rachunku czy zlecić wykonanie przelewu.

 

Nowoczesny sprzęt

Sprzęt, maszyny, pojazdy to podstawa działalności wielu firm. Jeżeli myślimy poważnie o rozwoju biznesu, to warto zainwestować w narzędzia, które nie tylko usprawniają pracę, ale przy tym sprawiają, że będzie bardziej komfortowa, a czasami nawet bezpieczniejsza dla pracowników (to dotyczy na przykład branży budowlanej). Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii, dostępne sprzęty są coraz bardziej zaawansowane i mogą udoskonalić czynnik ludzki. Na przykład pomagają usprawnić przebieg wielu zadań poprzez lepszą wydajność. Szybsza realizacja przekłada się na możliwość obsłużenia większej liczby klientów. Warto przy tym pamiętać, że wszystko, czego potrzebują przedsiębiorcy, można wziąć w leasing.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

801 404 444 Koszt połączenia wg stawki operatora.

Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X