Truck Care – Administratorka / Administrator ds. Wynajmu Krótkoterminowego
Miejsce pracy: Warszawa
Grupa EFL otrzymała tytuł Great Place to Work! Jest to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie dla „pracodawcy z wyboru”. Certyfikacja jest oparta w całości na głosach naszych pracowników, którzy licznie wyrazili opinie na temat swoich doświadczeń w miejscu pracy.
Zadania i wyzwania na stanowisku:
Wspierasz administracyjne prace Działu Wynajmu Krótkoterminowego (Short Term), w szczególności:
- obsługujesz proces wydań pojazdów zastępczych
- fakturujesz wynajmy krótkoterminowe
- weryfikujesz Klientów w systemach, weryfikujesz dokumentacje
- współpracujesz z innymi działami w organizacji, a także z Klientami i firmami assistance
- wspierasz zespół Short Term w prowadzaniu baz CRM, masz kontakt z Klientami
- przygotowujesz raporty i analizy na potrzeby działu
Nasze oczekiwania:
- jesteś osobą zaangażowaną, masz proaktywne podejście do pracy oraz sumiennie wykonujesz zadania
- znasz rynek motoryzacyjny/masz zainteresowania zw. z motoryzacją – mile widziane.
- obsługujesz komputer, znasz MS Office
To możemy zaoferować:
- współpracę na podstawie umowy zlecenie z renomowaną firmą istniejącą na rynku od ponad 33 lat
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Crédit Agricole, której jesteśmy częścią
- możesz wykonywać zadania hybrydowo – zarówno zdalnie jak i w nowoczesnym biurze
- możliwość angażowania się społecznie – możesz brać udział w naszych akcjach CSR-owych
- współpracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?