EFL – Business Process Manager
Miejsce pracy: Wrocław
![](https://efl.pl/wp-content/uploads/2024/07/Grupa_EFL-badge.jpg)
![](https://efl.pl/wp-content/uploads/2024/07/Grupa_EFL-badge.jpg)
Grupa EFL otrzymała tytuł Great Place to Work! Jest to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie dla „pracodawcy z wyboru”. Certyfikacja jest oparta w całości na głosach naszych pracowników, którzy licznie wyrazili opinie na temat swoich doświadczeń w miejscu pracy.
Zadania i wyzwania na stanowisku:
- analizujesz obszary biznesowe w organizacji/organizacjach pracujących jako Grupa w celu identyfikacji kluczowych procesów biznesowych
- analizujesz kluczowe procesy biznesowe w kontekście identyfikacji potencjału do standaryzacji/usprawnień/automatyzacji
- projektujesz nowe procesy biznesowe wynikające z potrzeb organizacji
- analizujesz dane procesowe, definiujesz punkty kontrolne w procesie i kluczowe wskaźniki efektywności
- rekomendujesz i wdrażasz działania mające na celu poprawę wydajności procesów biznesowych
- prowadzisz inicjatywy i projekty optymalizacyjne
- zapewniasz wsparcie dla Właścicieli Procesów, managerów i zespołów w wdrażaniu usprawnień procesowych
Nasze oczekiwania:
- masz doświadczenie w uczestnictwie/prowadzeniu projektów o charakterze procesowym w organizacji potwierdzonego wymiernymi sukcesami
- znasz zagadnienia zarządzania procesowego – posiadanie certyfikacji mile widziane (np. Lean Management, Process Management, Six Sigma)
- jesteś zorientowany/a na rezultat i dobrze organizujesz pracę własną
- sprawnie komunikujesz się, umiejętnie budujesz relacje w codziennych kontaktach w zespole projektowym
- bardzo dobrze organizujesz pracę i zarządzasz czasem oraz masz zdolność do pracy równoległej z wieloma wątkami jednocześnie
- bardzo dobrze znasz język angielski (w mowie i piśmie)
- mile widziana znajomość zagadnień związanych z produktami leasingowymi/bankowymi/ubezpieczeniowymi
To możemy zaoferować:
- zatrudnienie w renomowanej firmie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy
- przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę
- możliwość wymiany doświadczeń w ramach międzynarodowej Grupy Credit Agricole
- szkolenia i programy rozwojowe
- pakiet benefitów, w tym: opiekę medyczną, pakiet sportowo – rekreacyjny, program well-beingowy
- pracę hybrydową (wymagana obecność w biurze minimum 8 dni w miesiącu)
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?