2 listopada 2020

Klienci EFL mogą korzystać z telekodu

Telekod służy do automatycznej weryfikacji dzwoniącego na infolinię klienta, co znacznie skraca czas połączenia oraz zmniejsza ilość podawanych informacji.

Jak uzyskać Telekod?

Telekod można ustanowić samodzielnie przez Portal KlientEFL lub za pomocą menu dostępnego po połączeniu z Infolinią 801 404 444.

Jak korzystać z Telekodu?

Do wykonania automatycznej weryfikacji wystarczy podać NIP firmy oraz indywidualny Telekod.

 

Szczegóły dotyczące Telekodu są dostępne na stronie efl.pl/telekod

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta