27 listopada 2019

Jakość usług EFL nagrodzona Złotym Godłem

EFL został nagrodzony Złotym Godłem w XIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International. Kapituła wyróżniła leasingodawcę w kategorii QI Usługi za „kompleksowy pakiet instrumentów finansowych: leasing, pożyczka, faktoring, ubezpieczenia i usługi CFM”.

Podsumowanie tegorocznej edycji Programu Najwyższa Jakość QI odbyło się 26 listopada br. w Hotelu Vienna House Easy Katowice podczas Europejskiego Forum Biznesu. Kapituła Programu wysoko oceniła usługi świadczone przez EFL i nagrodziła działania związane z wdrażaniem, a także promowaniem idei jakości we wszystkich aspektach działalności firmy.

EFL już po raz kolejny został laureatem konkursu, w którym oceniana jest jakość oferowanych usług. Złote Godło jest sygnałem, że jako jeden z najbardziej doświadczonych i największych leasingodawców w Polsce gwarantujemy klientom i partnerom produkt na najwyższym poziomie. Od momentu powstania, czyli od ponad 28 lat, konsekwentnie pracujemy nad jakości usług i obsługi klienta, wprowadzamy nowe rozwiązania dostosowane do zmieniającego się otoczenia biznesowego, proponujemy innowacyjne produkty. W efekcie, na swojego partnera w biznesie wybrało nas ponad 326 tys. klientów. Dziękujemy i liczymy na dalszą współpracę – mówi Radosław Woźniak, prezes EFL S.A.

EFL jest jedną z pierwszych i największych firm leasingowych w Polsce. W 2018 roku spółka leasingiem i pożyczką sfinansowała aktywa o łącznej rekordowej wartości 6,2 mld zł, co oznacza blisko 13 proc. wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Kolejny rok z rzędu EFL jest numerem jeden w finansowaniu maszyn budowlanych. Ponadto, swoją ofertą odpowiada na aktualne potrzeby przedsiębiorców związane z elektromobilnością i w związku z tym jest liderem leasingu samochodów Tesli na polskim rynku.

Najwyższa Jakość QI to projekt, którego celem jest promowanie w firmach i instytucjach skutecznych metod zarządzania jakością. Drugim celem jest wskazanie i promocja tych firm i instytucji, które reprezentują najwyższe standardy, gwarantujące klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie. Obecnie Najwyższa Jakość QI jest największym konkursem jakościowym w Polsce, skupiającym przedstawicieli firm i instytucji, działających na terytorium naszego kraju wokół idei zarządzania jakością.

Patronat nad XIII edycją Programu objęły: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polski Komitet Normalizacyjny oraz Katedra Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta