Przez 30 lat na polskich drogach zmieniło się bardzo dużo. Polacy na początku lat 90. jeździli fiatami i polonezami. Dzisiaj królują toyoty i skody. 5-krotnie przybyło samochodów, a 10-krotnie dróg szybkiego ruchu. I choć statystycznie nie jesteśmy już „milionerami”, stać nas na ponad 2 razy więcej paliwa.
Z okazji 30 lat EFL sprawdzamy, jak przez ten czas zmienił się rynek motoryzacyjny w naszym kraju. Poznaj szczegóły dzięki naszej infografice!
Spodobał Ci się artykuł i chcesz otrzymywać więcej ciekawych treści?
Bądź na bieżąco z naszymi najnowszymi artykułami i raportami specjalnymi, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes.
Zobacz również
Auta, które mało palą – 10 ekonomicznych modeli samochodów
Poziom spalania to jedno z kluczowych kryteriów, jakimi warto kierować się przy wyborze samochodu do firmy. Jeśli wybierzesz auto, które mało pali, ograniczysz koszty eksploatacji pojazdu i zmniejszysz emisję spalin.
Transport chłodniczy – na czym polega i jak sfinansować samochody dostawcze z chłodnią?
Transport chłodniczy jest istotnym elementem łańcucha dostaw, zwłaszcza w przemyśle spożywczym i farmaceutycznym. Podlega wielu regulacjom, które wynikają z międzynarodowych i krajowych aktów prawnych.
Auta miejskie – samochody segmentu A i B, które warto wziąć na firmę
Potrzebujesz samochodu służbowego, który świetnie sprawdzi się do jazdy po zatłoczonych ulicach miasta? Weź pod uwagę niewielkie pojazdy zaliczane do autosegmentu A lub B i wybierz idealne auto do miejskiej dżungli.
Czy Strefa Czystego Transportu wyczyści też portfele kierowców?
Już za niecałe dwa miesiące zacznie funkcjonować pierwsza w Polsce Strefa Czystego Transportu. 1 lipca zostanie wprowadzona w Warszawie na obszarze 37 km kw., co stanowi 7% powierzchni stolicy, i docelowo będą mogły wjechać do niej tylko – nie licząc wyjątków – pojazdy spełniające minimum normę emisji spalin Euro 6.