Aktualności
-
17-06-2025
Aż 65% MŚP nie uwzględnia AI w swojej strategii biznesowej. Najczęściej dotyczy to firm transportowych i HoReCa2/3 firm z sektora MŚP nie ma strategii, która uwzględnia wykorzystanie sztucznej inteligencji, ani jako osobnego dokumentu, ani jako elementu strategii biznesowej. Niespełna …
-
03-06-2025
Polacy wracają do krajowych wakacji. 18% hotelarzy i restauratorów liczy na więcej gości i zamówieńWakacje napędzą sektor HoReCa, który liczy na gorące lato i wzrost przychodów, wynika z subindeksu Barometru EFL. Odczyt rośnie drugi raz z rzędu …
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertęSztuczna inteligencja (ang. Artificial Intelligence, AI), rozumiana jako ogół technologii naśladujących ludzkie rozumowanie, umiejętności i zachowania, zaprogramowanych do analizy świata dookoła i podejmowania działań nastawionych na konkretny cel, nie jest niczym nowym.


W 2024 r. popyt na samochody elektryczne w Polsce nieco wyhamował. W styczniu 2025 r. było już widoczne odbicie, jednak rozwiązania w ramach rządowego programu dopłat „NaszEauto” mogą przynieść kolejny spadek zainteresowania elektrykami, szczególnie w segmencie pojazdów dostawczych.


Udział aut z napędem elektrycznym, a szczególnie wodorowym, w europejskim taborze wciąż jest znikomy. Zanim się upowszechnią, skutecznym sposobem na zmniejszenie emisji może być stosowanie biopaliw II generacji, jednak one także mają swoje wady i ograniczenia.