3 sierpnia 2020

Usprawnienie telefonicznej obsługi Klientów EFL

Automatyczna weryfikacja

Od 3 sierpnia 2020 r. Klient EFL telefonując na infolinię 801 404 444 będzie mógł skorzystać automatycznej weryfikacji, która znacznie skróci czas połączenia oraz zmniejszy ilość podawanych informacji.

Do wykonania automatycznej weryfikacji wystarczy podać NIP firmy oraz indywidualny Telekod.

Jak uzyskać Telekod?

Telekod można ustanowić samodzielnie przez Portal KlientEFL lub za pomocą menu dostępnego po połączeniu z Infolinią.

Szczegóły dotyczące Telekodu są dostępne na stronie efl.pl/telekod

Zmiana regulaminu dla użytkowników Portalu KlientEFL

W związku z wprowadzeniem Telekodu zmieniony został Regulamin Użytkowania Portalu KlientEFL. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną wersją https://klient.efl.com.pl/regulamin

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta