Leasing rusztowań budowlanych

Leasing rusztowań
budowlanych

Korzystaj z nowych rusztowań budowlanych
dzięki leasingowi EFL!
Zapytaj o ofertę

Leasing rusztowań budowlanych w EFL

Prowadząc firmę budowlaną, częstą potrzebą są rusztowania budowlane, niezbędne podczas prac na wysokości, zaczynając od drobnych remontów, a kończąc na dużych inwestycjach budowlanych.

EFL oferuje leasing na rusztowania budowlane wszystkich typów: stojakowe, specjalne, kolumnowe, ramowe, wspornikowe i jezdne. Podobnie jak w przypadku innych produktów leasingowych, EFL umożliwia dopasowanie harmonogramu spłat rat leasingowych do sezonowości, tak istotnej w przypadku branży budowlanej. Potrzebujesz konsultacji? Zapytaj o ofertę, znajdziemy rozwiązanie optymalnie dopasowane do biznesu.

Dla kogo leasing rusztowań?

Leasingobiorcą może zostać każdy przedsiębiorca prowadzący działalność budowlaną

Co można leasingować?

Można leasingować wszystkie rodzaje rusztowań budowlanych, montażowych czy szalunków budowlanych od dostawców wspołpracujących z EFL.

Czas trwania leasingu

Maksymalny okres leasingu sprzętu budowlanego to 60 miesięcy.

Zalety leasingu rusztowań budowlanych

Decyzja „od ręki”
Decyzja „od ręki”

Nawet do 500 tyś PLN netto

Zmiana wysokości rat
Zmiana wysokości rat

Przez internet w Leasingu Swobodnym

Do 100% podatku VAT
Do 100% podatku VAT

Tyle możesz odliczyć z tytułu umowy leasing

Warunki leasingu rusztowań budowlanych

Rodzaj przedmiotu leasingu:
NOWE Rusztowania oraz szalunki budowlane od współpracujących z EFL dostawców.
Rodzaj finansowania:
Leasing operacyjny, kapitałowy lub pożyczka leasingowa
Okres finansowania:
Do 60 miesięcy
Waluta:
PLN, EUR
Wpłata własna:
Od 0-45%
Procedura Uproszczona:
Do 500 tyś PLN

Najczęściej zadawane pytania dotyczące leasingu rusztowań budowlanych

Tak, w przypadku leasingu rusztowań budowlanych istnieje możliwość dopasowania harmonogramu spłaty rat leasingowych do sezonowości przychodów.

EFL oferuje dwa rodzaje leasingu na rusztowania budowlane: leasing operacyjny i leasing finansowy. Wybór formy leasingu należy do osoby, która decyduje się na taką formę finansowania, a sam wybór jest zależny od wielu czynników, takich jak potrzeby rozliczania kosztów podatkowych czy długości okresu użytkowania sprzętu budowlanego w leasingu. Dlatego warto poznać główne różnice między leasingiem operacyjnym, a finansowym w przypadku leasingu sprzętu budowlanego.

Zacznijmy od czasu trwania umowy. W leasingu operacyjnym minimalny czas trwania umowy to dwa lata, górnej granicy nie ma. W przypadku leasingu finansowego czas trwania umowy jest ustalany przez strony, czyli firmę biorącą i firmę oferującą leasing.
Istotną różnicę są odpisy amortyzacyjne w leasingu rusztowania budowlanego. Niezależnie od rodzaju leasingu, zawsze właścicielem przedmiotu pozostaje firma oferująca leasing na sprzętu budowlanego, ale w leasingu operacyjnym mamy pełne prawo dokonywać odpisów amortyzacyjnych (czyli zaliczać leasing w koszty). W leasingu finansowym różnica polega na tym, że chociaż właścicielem leasingowanego sprzętu jest firma leasingowa, to rusztowania budowlane zostają przypisane do majątku firmy, która z leasingu korzysta.

Bardzo ważną kwestią dla każdej firmy w przypadku leasingu na rusztowania budowlane jest możliwość odliczania podatku od towarów i usług, czyli VAT-u. W leasingu operacyjnym VAT jest naliczany do każdej raty leasingowej na podstawie comiesięcznej faktury, a w leasingu finansowym VAT jest płatny w całości, to jest od całkowitej wartości leasingowanego rusztowania.
Przejdźmy do odliczania kosztów dla leasingu na rusztowania budowlane. W leasingu operacyjnym do kosztów możemy zaliczyć wszystkie wydatki związane z nabyciem i użytkowaniem rusztowania budowlanego, a więc opłatę wstępną, raty leasingowe, części zamienne, serwis. W przypadku leasingu finansowego na rusztowania budowlane przedsiębiorca może także odliczyć koszty związane z użytkowaniem przedmiotu, a także odsetki od rat leasingowych i odpisy amortyzacyjne.

Ostatnią istotną różnicą dla leasingu na rusztowanie budowlane jest wykup. W leasingu operacyjnym możemy zostać właścicielem po zakończeniu umowy, regulując opłatę za wykup, która jest określona w umowie leasingowej. W leasingu finansowym sprzęt budowlany przechodzi automatycznie na własność firmy leasingującej w momencie zakończenia umowy leasingowej.

W ramach finansowania rusztowań budowlanych EFL współpracuje z doświadczonymi dostawcami na rynku tego typu sprzętu budowlanego. O szczegóły zapytaj doradcę lub skontaktuj się z infolinią EFL.

Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portalu klientEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta