13 marca 2020

Informacja dla Klientów w związku z pandemią

W  związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się w naszym kraju  wirusa SARS-CoV-2 Zarząd Grupy EFL podjął stosowne działania mające zminimalizować skutki pandemii.

Wdrożyliśmy wewnętrzne procedury, mające na celu minimalizację zagrożenia dla naszych Klientów, Partnerów i Pracowników. Stosujemy się również do powszechnych zaleceń służb sanitarnych. 

Zależy nam, aby zastosowane środki ostrożności pozostały bez wpływu na wszystkie Państwa sprawy – obecnie wszystkie procesy są realizowane na bieżąco. Jednoczenie dokładamy wszelkich starań, aby wysoki poziom naszych usług  został zachowany.

Jako odpowiedzialna firma dbająca zarówno o Pracowników, jak i Klientów zachęcamy tych z Państwa, którzy potrzebują kontaktu z nami, do załatwiania sprawy przy pomocy kanałów telefonicznych lub internetowych.

Jak się z nami skontaktować?

  • Contact Center w godz. 8.00 – 16.00 pod numerem 801 404 444. Po godz. 16.00  poprzez zakładkę Obsługa Klienta
  • Portal Klient EFL
  • E-mailowo – wnioski dotyczące zmian w umowie prosimy kierować na dedykowany e-mail zmianawumowie@efl.com.pl
    Każdy wniosek będzie analizowany indywidualnie.

Zarząd Grupy EFL w chwili obecnej pracuje nad wprowadzeniem rozwiązań, których celem będzie wsparcie naszych Klientów dotkniętych konsekwencjami związanymi z rozwijającą się epidemią.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta