2 lipca 2019

Popraw wydajność w pracy – biblioteczka przedsiębiorcy

Jak swoją efektywność pobudzają pracownicy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata? Co o produktywności mówią badania z zakresu neurobiologii? Poznaj książki, które w prosty sposób pomogą zwiększyć wydajność w pracy.

 

Twój mózg w działaniu, David Rock

 

 A gdyby tak zwiększyć swoją wydajność opierając się o badania naukowe z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych? Taki ruch proponuje David Rock – konsultant i trener kadr kierowniczych, doradca konsorcjów na całym świecie. Jego książka „Twój mózg w działaniu” zbudowana jest jak sztuka teatralna. Śledząc zmagania bohaterów czytelnik dowiaduje się między innymi, jak wykorzystać zasoby umysłu i pobudzić go do olśnień. Poza tym autor podpowiada, w jaki sposób współpracować z innymi, a nawet… zmieniać ich zachowania.

 

Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji, Ed Catmull

 

 Książka jest historią powstania i działania jednej z najbardziej kreatywnych firm świata – studia Pixar. Zawiera sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją, uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Przy tym wszystkim jest uniwersalnym podręcznikiem o zarządzaniu – autor podpowiada właścicielom firm, jak prowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny. To wszystko w oparciu o wewnętrzne spotkania, autopsje i „burzy mózgów”, podczas których powstały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

 

„Nawyk samodyscypliny w pracy. Optymalna efektywność, maksymalne skupienie i motywacja”, Neil Fiore

 

 Dr Neil Fiore jest znanym psychologiem i trenerem, który cieszy się opinią eksperta w dziedzinie osiągania optymalnych wyników oraz zwiększania wydajności. W „nawykach samodyscypliny w pracy…” przedstawia sprawdzone metody, które pozwalają pokonać prokrastynację i pracoholizm, a także uruchomią w pełni twórczy potencjał. I to niezależnie od wykonywanego zawodu. Książka wypełniona jest przykładami oraz ćwiczeniami, które w ciągu kilku tygodni pozwalają osiągnąć to, co zazwyczaj uzyskuje się podczas trwających latami kosztownych szkoleń.

 

Gotowi na wszystko. 52 zasady efektywności w pracy i życiu, David Allen

 

 W pracy i w życiu istnieją rzeczy, które trzeba zrobić. David Allen, który jest twórcą programu Getting Things Done, przedstawia 52 sposoby, jak sprawić, by wiązały się z mniejszym nakładem pracy i mniejszym stresem, a przy tym wyzwalały więcej pozytywnych myśli. Książka „Gotowi na wszystko…” została podzielona na cztery tematyczne lekcje: oczyszczenie umysłu, skupienie uwagi, stworzenie odpowiednich struktur, a także skuteczne działanie w praktyce. Dzięki niej David Allen został okrzyknięty przez magazyn Fast Company „guru osobistej produktywności” oraz „jednym z najbardziej wpływowych myślicieli świata”.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

801 404 444 Koszt połączenia wg stawki operatora.

Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X