Portal Klient EFL

Wygodny dostęp on-line do Twoich umów!
24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również na tablecie i smartfonie!

Zaloguj się na KlientEFL.pl

Zalety

Zarządzaj swoimi umowami online

Zmieniaj wysokość raty

Składaj szybko wnioski

Pobieraj harmonogramy spłat,

faktury i inne dokumenty

Samodzielnie zmieniaj dane firmy

Eksportuj dokumenty

do formatu XLS i PDF

Korzyści dla Ciebie

  • Wygoda – łatwo, szybko i z każdego miejsca, w którym jesteś
  • Redukcja kosztów, bo umowami zarządzasz sam
  • Oszczędność czasu, bo nie musisz załatwiać spraw w Oddziale lub korespondencyjnie
  • Wiedza – wszystkie umowy jak na dłoni
  • Pobieraj harmonogramy spłat, faktury i inne dokumenty.
  • Nie musisz instalować żadnych dodatków, aby korzystać z Portalu, po prostu wchodzić na KlientEFL.pl

Nowe funkcjonalności: co się ostatnio zmieniło w Portalu?

  • Informacje o ubezpieczeniach

    - Termin ważności polisy, nr polisy
    - Propozycja warunków wznowienia polisy
    - O wznowieniu/ofercie wznowienia powiadamiamy SMS-em lub e-mailem, Ty decydujesz o sposobie komunikacji

  • Zakładka Oferty Specjalne

    To miejsce, gdzie mogą Państwo odnaleźć i skorzystać z dedykowanych ofert promocyjnych zarówno naszych, jak i naszych Partnerów.

  • Łatwiejsza treść SMS do generowania hasła

    Wyślij SMS o treści HASLO (bez znaczenia wielkość liter i polskie znaki) na numer 609 808 404 aby otrzymać hasło tymczasowe.

  • Doprecyzowujemy zakres działania i upraszczamy zapisy

    aby Regulamin był czytelniejszy

  • Archiwum eFaktur

    Twoje faktury elektroniczne są zawsze dostępne, nawet do 3 miesięcy po zakończeniu umowy

  • Wydłużamy czas korzystania z Portalu

    do 90 dni po zakończeniu umowy!

  • Zgodność z nowszymi przeglądarkami internetowymi

    w celu zapewnienia poprawności działania gwarantujemy zgodność z: Internet Explorer 10, Mozilla FireFox 45, Google Chrome 38 lub Safari 10

  • Możliwość mailowego poinformowania o zmianach w Regulaminie

    - łatwiejsza i szersza forma komunikacji

  • Regulamin Użytkowania Portalu KlientEFL Pobierz plik
  • Regulamin Użytkowania Portalu KlientEFL - Poprzednia wersja regulaminu z 14 czerwca 2016 Pobierz plik

Pytania i odpowiedzi

Aktywuj Portal KlientEFL wybierając jeden z poniższych sposobów:

  • zadzwoń na Infolinię: 801 404 444
  • napisz e-maila, podając nr umowy i nr telefonu komórkowego, na adres: klientEFL@efl.com.pl

Nie.

Zmiana terminu płatności może być zrealizowana wyłącznie w ramach jednego miesiąca (tj.: np. z 1 listopada na 15 listopada lub z 29 stycznia na 13 stycznia).

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

801 404 444

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Napisz

Masz pytania?

Otwórz chat

Szukasz konkretnego produktu

Zapytaj o ofertę

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X