Karta Paliwowa – napęd dla Twojego biznesu

Zalety

Odnawialny limit
Odnawialny limit

Oszczędność czasu i papieru
Oszczędność czasu i papieru

Transakcje bezgotówkowe
Transakcje bezgotówkowe

Dostęp do ponad 1700 stacji
Dostęp do ponad 1700 stacji

Korzystając z Karty Paliwowej w ramach umowy leasingu zyskujesz:

  • Odnawialny limit

    Co miesiąc masz do wykorzystania nawet 6150 zł brutto

  • Oszczędność czasu i papieru

    Otrzymujesz jedną zbiorczą fakturę raz w miesiącu. Nie musisz załatwiać formalności na stacji, masz mniej dokumentów do przetwarzania w księgowości.

  • Transakcje bezgotówkowe

    Wygodny sposób na rozliczenie transakcji, masz również pełną informację o tym kto, gdzie i kiedy zatankował.

  • Dostęp do ponad 1700 stacji

    Korzystając z karty paliwowej masz dostęp do wszystkich stacji Orlen i Bliska

  • Kontrolę kosztów

    na bieżąco możesz kontrolować koszty związane z zakupem paliwa w Portalu KlientEFL

  • Możliwość zakupu produktów pozapaliwowych

    Karta nie ogranicza tylko do zakupu paliwa, możesz dobrać, m.in. olej napędowy, kosmetyki samochodowe, usługi myjni.

  • Punkty w programie VITAY

    Każda transakcja zrealizowana kartą nagradzana jest punktami, które wymienisz na nagrody i rabaty.

Nie masz jeszcze Karty? Sprawdź co zrobić, aby ją otrzymać.

Jeśli zawierasz nową umowę leasingu:
  1. Podczas ustalania warunków leasingu samochodu, zapytaj Doradcę o ofertę na kartę paliwową.
  2. Po zaakceptowaniu oferty, Doradca przygotuje umowę na Kartę Paliwową.
  3. W terminie do 15 dni roboczych (od dnia podpisania protokołu odbioru pojazdu) otrzymasz listownie Kartę Paliwową.
Jeśli masz już umowę leasingu, wybierz jedną z poniższych opcji:

  • Regulamin Promocji „Rabaty na Karcie Paliwowej” dla Klientów EFL Pobierz

Pytania i odpowiedzi

Tak.

Dostępnych jest kilka limitów w zależności od kategorii Klienta, rodzaju pojazdu i historii płatniczej.

Należy zalogować się w Portalu KlientEFL i złożyć „Wniosek o zmianę parametrów Karty Paliwowej”.

Z numeru telefonu przypisanego do usługi Portal KlientEFL należy

  • wysłać SMS na numer 609 808 404 o treści PIN AB12312 (w miejsce AB12312 podać nr rejestracyjny pojazdu).
  • w ciągu 1 minuty wróci SMS z numer PIN

Klient posiadający aktywną usługę Portal KlientEFL może zmienić dane firmy po zalogowaniu do Usługi.

Klient nie posiadający Portalu KlientEFL może złożyć wniosek mailowo lub telefonicznie.

Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
801 404 444

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Napisz

Masz pytania?

Otwórz chat

Szukasz konkretnego produktu

Zapytaj o ofertę
Znajdz oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
Przejdz do serwisu
Leasing dla Twojego biznesu
Dowiedz się więcej
To się uda!
X