odbierzesz e-fakturę z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu
o płatnościach oraz szybszą możliwość ich rozliczenia
e-faktura jest zabezpieczona elektronicznym podpisem gwarantującym jej autentyczność, a adres e-mail z którego przychodzą e-faktury posiada certyfikat bezpieczeństwa
ograniczenie zużycia papieru ma korzystny wpływ na środowisko, jeśli możesz wybierz dokumenty w formie elektronicznej
Aktywacja e-faktury możliwa jest tylko dla umów z Portalem KlientEFL. Nie masz jeszcze Portalu? Aktywuj go wybierając jeden z poniższych sposobów:
Plik e-faktury zapisany jest w popularnym formacie PDF i można go otworzyć bezpłatnym programem Adobe Reader.
Po wydruku wygląda tak samo jak faktura papierowa – zgodnie z obowiązującym stanem prawnym powinna być jednak przechowywana w formacie, w jakim została utworzona, gdyż zawiera podpis elektronicznym gwarantujący jej autentyczność.
E-faktury są dostępne w Portalu KlientEFL do czasu końca świadczenia usługi Portal.
Wystarczy w portalu odznaczyć wybraną formę powiadomienia (sms, mail, komunikat) za pośrednictwem zakładki „Komunikaty”, a następnie „Kanały komunikacji”.
Jeśli włączona jest opcja wysyłania e-faktury na e-mail, pliki .pdf zostaną przekazane na wskazane adresy w osobnej wiadomości. Adresy można modyfikować poprzez portal.
Tak, pamiętaj jednak aby zweryfikować adres e-mail, z którego przychodzi faktura oraz poniżej wymienione informacje:
• wiadomości z fakturami od EFL przychodzą z adresu Twoja-eFaktura@efl.com.pl
• adres posiada certyfikat bezpieczeństwa (podpis cyfrowy), w szczegółach certyfikacji można odnaleźć podmiot, dla którego został wystawiony: Europejski Fundusz Leasingowy SA, widoczny w programach pocztowych często jako ikona kłódki lub pieczęci
• wiadomości zawierają nazwę i NIP firmy oraz dane wystawionych dokumentów
• w załącznikach są pliki w formacie PDF, podpisane podpisem elektronicznym, plik certyfikatu smime.p7s wystawiony dla EFL, a dla faktur korekt przycisk z linkiem do portalu (adres https://klient.efl.com.pl wraz z parametrami)
e-faktury są bezpłatne. Od 1.04.2021 r. pobieramy wyłącznie opłatę za obsługę papierowych dokumentów księgowych.
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora.Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę