24 marca 2020

Organizacja obsługi Klientów

W ostatnich dniach otrzymujemy większą niż zwykle ilość wniosków i zapytań. Informujemy, że nasi pracownicy na bieżąco obsługują wszystkie złożone wnioski. Staramy się odpowiadać tak szybko, jak to możliwe.

Aby skrócić czas oczekiwania, zachęcamy aby:

  • nie wysyłać kilka razy jednego wniosku
  • po wysłaniu wniosku oczekiwać na kontakt od nas – nie ma potrzeby telefonować na infolinię
  • wszystkie możliwe sprawy załatwiać przez Portal KlientEFL

Dziękujemy za wyrozumiałość i prosimy o cierpliwość w tym wyjątkowym czasie. 

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

801 404 444 Koszt połączenia wg stawki operatora.

Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X