Truck Care – Lider Sekcji Terenowej Obsługi Floty

Miejsce pracy: Kostowiec

Zadania i wyzwania na stanowisku:

  • monitorujesz funkcjonowanie Sekcji w oparciu o wskaźniki, raportowanie rezultatów i proponowanie usprawnień,
  • zarządzasz zespołem, tj. ocena, motywowanie, rozwój pracowników, delegowanie zadań i wsparcie merytoryczne,
  • współpracujesz z innymi działami firmy i udzielasz wyjaśnień dotyczących procesów realizowanych w Sekcji,
  • pełnisz nadzór nad operacyjnym przebiegiem wydań i zwrotów pojazdów zgodnie ze strategią, polityką jakości i procedurami,
  • koordynujesz naprawy pojazdów po zakończonych umowach najmu oraz przygotowanie ich do wycofania z floty,
  • zarządzasz stockiem pojazdów wynajmu krótkoterminowego oraz dbasz o ich pełną mobilność zgodnie z ustalonym SLA,
  • realizuje operacyjnie procesy wydań, zwrotów i napraw pokontraktowych,
  • negocjujesz zakres napraw, weryfikujesz kosztorysy i autoryzujesz je w ramach posiadanych uprawnień,
  • wydajesz akceptację merytoryczną i finansową kosztów napraw oraz pełnisz nadzór nad realizacją budżetu.

Nasze oczekiwania:

  • posiadasz wiedzę techniczną z zakresu budowy i eksploatacji pojazdów ciężarowych i dostawczych i ogólną wiedzę o branży TSL,
  • masz wykształcenie techniczne (preferowane),
  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz min. roczne doświadczeniem w zarządzaniu zespołem,
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną, wytrwałą i proaktywną,
  • potrafisz pracować pod presją czasu i skutecznie zarządzać własnymi zadaniami,
  • jesteś osobą zorientowaną na rezultaty, komunikatywną i zmotywowaną do osiągania celów,
  • cechuje Cię otwartość na potrzeby klienta, działasz z szacunkiem i odpowiedzialnością,
  • jesteś osobą gotową do nauki i podnoszenia kompetencji,
  • posiadasz prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych,
  • znajomość języka angielskiego mile widziana.

To możemy zaoferować:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy za Twoje wyniki w pracy oraz organizacji,
  • proponujemy szkolenia i programy rozwojowe, aby Twoja kariera zawodowa szła na przód,
  • zadbamy o Twój dobrostan – możesz brać udział w programie well-beingowym Be_well_at_EFL,
  • dajemy możliwość angażowania się społecznie – każdego roku możesz korzystać z 5 dni wolnych od pracy i przeznaczyć je na działania społeczne, a także brać udział w naszych akcjach CSR-owych,
  • oferujemy pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę.

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty

złóż aplikację online

Zalety pracy u nas

Program well-beingowy

Program well-beingowy

Opieka medyczna

Opieka medyczna

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Pakiet sportowy

Pakiet sportowy

Praca hybrydowa

Praca hybrydowa

Inicjatywy dobroczynne

Inicjatywy dobroczynne

Spotkania integracyjne

Spotkania integracyjne

Znajdź nas na:
linkedIn
Pracuj.pl

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta