EFL – Specjalista ds. Stałych Kontroli

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania i wyzwania na stanowisku:
  • udział w rozwoju systemu zarządzania ryzykiem operacyjnym
  • analiza ryzyka operacyjnego i raportowanie zdarzeń
  • przeprowadzanie stałych kontroli
  • proponowanie i przygotowywanie nowych kontroli w celu ograniczenia ryzyka
  • identyfikacja i ocena ryzyka w nowych produktach i procesach
  • budowanie relacji z innymi jednostkami organizacyjnymi
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne: finanse, bankowość)
  • min. 2 letniego doświadczenia w obszarze bankowości lub leasingu (preferowane zarządzanie ryzykiem, kontrola wewnętrzna itp.)
  • dobrej znajomości procesów i produktów finansowych
  • znajomości bieżącej sytuacji gospodarczej kraju oraz wskaźników makroekonomicznych umiejętności analitycznego oraz syntetycznego myślenia
  • samodzielności, dobrej organizacji pracy
  • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • znajomości obsługi pakietu MS Office
  • przynajmniej komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej na rynku firmie na podstawie umowy o pracę
  • przyjazną atmosferę pracy
  • wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty pracowniczej np. na wynajem samochodu
  • aktywności sportowe i prozdrowotne np.: Owocowe Czwartki, dofinansowanie do treningów sportowych, udział w zawodach
  • pracę w centrum Wrocławia (parking rowerowy)

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty

Złóż aplikację online
Znajdz nas na:

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

801 404 444

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Napisz

Masz pytania?

Otwórz chat

Szukasz konkretnego produktu

Zapytaj o ofertę

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X