EFL Finance – Specjalista ds. Kontaktu z Klientem (zastępstwo)

Miejsce pracy: Wrocław

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • telefoniczną obsługę klienta Grupy EFL w zakresie udzielenia informacji o oferowanych produktach i usługach: leasingu, ubezpieczeniach, pożyczce,
  • obsługę skrzynek pocztowych,
  • wprowadzanie do systemu CRM informacji o kontakcie z klientem
Od kandydatów oczekujemy:
  • rozwiniętych zdolności komunikacyjnych
  • umiejętności budowania relacji z klientem
  • chęci uczenia się i zdobywania nowej wiedzy
  • umiejętności pracy w zespole
  • wykształcenia min. średniego
Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej na rynku firmie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
  • przyjazną atmosferę pracy
  • wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty pracowniczej na np. wynajem samochodu
  • aktywności sportowe i prozdrowotne np.: Owocowe Czwartki, dofinansowanie do treningów sportowych, udział w zawodach
  • pracę w centrum Wrocławia (parking rowerowy)

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty

Złóż aplikację online
Znajdz nas na:

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

801 404 444

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Napisz

Masz pytania?

Otwórz chat

Szukasz konkretnego produktu

Zapytaj o ofertę

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X