EFL – Ekspert/ka ds. Miękkiego HR

Miejsce pracy: Wrocław

Zadania i wyzwania na stanowisku:
  • opracowywanie koncepcji rozwoju pracowników oraz przygotowywanie i realizacja programów rozwojowych spójnych ze strategią firmy
  • realizacja i koordynacja badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych pracowników z uwzględnieniem poziomu wymaganych kompetencji, aktualnych oraz przyszłych potrzeb firmy, znajomości aktualnych praktyk i trendów rynkowych w zakresie programów rozwojowych, szkoleń i innych narzędzi rozwoju
  • samodzielnie tworzenie, organizowanie, realizowanie i zarządzanie projektami rozwojowymi przygotowanymi na bazie zebranych potrzeb z wykorzystaniem metod takich jak: szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, coaching, mentoring, e-learning w ramach przyznanego budżetu, jak również oceny ich efektywności
  • wsparcie w tworzeniu, organizowaniu i realizacji projektów z zakresu zarządzania personelem w organizacji (ścieżki karier, planowanie sukcesji, zarządzanie talentami, projekty dot. rozwoju kompetencji) we współpracy z bezpośrednim przełożonym oraz poszczególnymi komórkami organizacyjnymi EFL
  • projektowanie, rekomendowanie i wdrażanie projektów związanych z dalszym rozwojem kultury organizacyjnej firmy
  • budowa i koordynowanie programów wdrożenia i adaptacji nowych pracowników zgodnie z przyjętym standardem. Realizacja programów wdrożenia i szkoleń podstawowych
  • projektowanie, rozwijanie, koordynowanie i aktualizacja procesów i narzędzi w ramach miękkich procesów HR-owych dla kadry kierowniczej i pracowników Grupy EFL (ocena pracownicza: SOP, zarządzanie przez cele: ZPC, BSC; Plany Naprawy, People/Career Review, opisy stanowiska, inne)
  • przeprowadzanie badań opinii pracowników, zaangażowania oraz klimatu i kultury organizacyjnej w firmie, w szczególności nadzór merytoryczny nad przebiegiem przetargów związanych z wyborem firm badawczych, wdrażanie nowych badań i nadzór nad ich realizacją, nadzór nad opracowaniem analizy wyników i planu poprawy we współpracy
  • tworzenie, aktualizacja i obsługa systemowa (mHR) procesów szkoleniowo-rozwojowych
  • zapewnienie informacji zarządczej z przynależnego obszaru procesowego
  • planowanie i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego (preferowane: ekonomia, psychologia, socjologia)
  • kilkuletniego doświadczenia na podobnych stanowisku pracy oraz doświadczenia w projektowaniu działań szkoleniowo – rozwojowych pracowników i ich wdrażania
  • praktycznej znajomości nowoczesnych metod i narzędzi HR
  • wysokiego poziomu umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • samodzielności w działaniu oraz dbałości o terminowość i wysoką jakość realizowanych zadań
  • nastawienia na cel, proaktywności, samodyscypliny, dobrej organizacji czasu pracy
  • umiejętności pracy w zespole
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • biegłej znajomości MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku na podstawie umowy o pracę
  • ciekawą pracę poprzez uczestnictwo w strategicznych projektach firmy
  • wsparcie szkoleniowe w rozwoju kompetencji
  • przyjazną atmosferę pracy
  • opiekę medyczną, pakiet sportowo – rekreacyjny
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty pracowniczej na np. wynajem długotrwały samochodu

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty

Złóż aplikację online
Znajdz nas na:
GoldenLine
linkedIn
Pracuj.pl
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
801 404 444

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Napisz

Masz pytania?

Otwórz chat

Szukasz konkretnego produktu

Zapytaj o ofertę
Znajdz oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X