Carefleet – Specjalista ds. Wsparcia Handlowego

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania i wyzwania na stanowisku:
  • przygotowywanie kalkulacji
  • przygotowywanie i wysyłanie okresowych raportów do Klientów
  • pozyskiwanie ofert na pojazdy
  • współpraca z innymi działami Spółki w celu realizacji warunków umów sprzedaży
  • przygotowywanie, kompletowanie, weryfikowanie umów oraz innych dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych
Od kandydata oczekujemy:
  • minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze wsparcia sprzedaży
  • wykształcenia wyższego
  • umiejętności budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • wysokiego poziomu komunikatywności
  • umiejętności logicznego i analitycznego myślenia
  • bardzo dobrej organizacji pracy, skrupulatności
  • dobrej znajomości programu MS Office (Excel, Word)
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie na rynku na podstawie umowy o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • profesjonalny system szkoleń
  • opiekę medyczną
  • pakiet sportowo-rekreacyjny

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty

Złóż aplikację online
Znajdz nas na:

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

801 404 444

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Napisz

Masz pytania?

Otwórz chat

Szukasz konkretnego produktu

Zapytaj o ofertę

Znajdz oddział

Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klientaEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta
X