Portal Klient EFL

Portal Klient EFL

Wygodny dostęp on-line do Twoich umów!
24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu,
również na tablecie i smartfonie!
Zaloguj się na KlientEFL.pl

Zalety

Zarządzaj swoimi umowami online
Zarządzaj swoimi umowami online

Zmieniaj wysokość raty
Zmieniaj wysokość raty

Składaj szybko wnioski
Składaj szybko wnioski

Pobieraj harmonogramy spłat,
Pobieraj harmonogramy spłat,

faktury i inne dokumenty

Samodzielnie zmieniaj dane firmy
Samodzielnie zmieniaj dane firmy

Eksportuj dokumenty
Eksportuj dokumenty

do formatu XLS i PDF

Korzyści dla Ciebie

  • Wygoda – łatwo, szybko i z każdego miejsca, w którym jesteś
  • Redukcja kosztów, bo umowami zarządzasz sam
  • Oszczędność czasu, bo nie musisz załatwiać spraw w Oddziale lub korespondencyjnie
  • Wiedza – wszystkie umowy jak na dłoni
  • Pobieraj harmonogramy spłat, faktury i inne dokumenty.
  • Nie musisz instalować żadnych dodatków, aby korzystać z Portalu, po prostu wchodzić na KlientEFL.pl

Jeszcze więcej funkcjonalności w Portalu KlientEFL

  • Informacje o ubezpieczeniach

    - termin ważności polisy, nr polisy
    - propozycja warunków wznowienia polisy
    - o wznowieniu/ofercie wznowienia powiadamiamy SMS-em lub e-mailem

  • Zakładka Oferty Specjalne

    To miejsce, gdzie możesz odnaleźć i skorzystać z dedykowanych ofert promocyjnych zarówno naszych, jak i naszych Partnerów.

  • Łatwiejsza treść SMS do generowania hasła

    Wyślij SMS o treści HASLO (bez znaczenia wielkość liter i polskie znaki) na numer 609 808 404 aby otrzymać hasło tymczasowe.

  • Archiwum eFaktur

    Twoje faktury elektroniczne są zawsze dostępne, nawet do 3 miesięcy po zakończeniu umowy

  • Dłuższy czas korzystania z Portalu

    do 90 dni po zakończeniu umowy!

  • Zgodność z nowszymi przeglądarkami internetowymi

    w celu zapewnienia poprawności działania gwarantujemy zgodność z: Internet Explorer 10, Mozilla FireFox 45, Google Chrome 38 lub Safari 10

  • Możliwość mailowego poinformowania o zmianach w Regulaminie

    łatwiejsza i szersza forma komunikacji

Co zmieni się w Portalu od 25.11.2019

  • Zwiększamy bezpieczeństwo danych:

    - autoryzujemy dostęp dla nowych użytkowników Portalu poprzez weryfikację numerów telefonów
    - zmieniamy czas ważności haseł – hasło tymczasowe ważne 1h zamiast 30 dni

  • Aktualizujemy zakres działania i upraszczamy zapisy Regulaminu

Pytania i odpowiedzi

Aktywuj Portal KlientEFL wybierając jeden z poniższych sposobów:

  • zadzwoń na Infolinię: 801 404 444
  • napisz e-maila, podając nr umowy i nr telefonu komórkowego, na adres: klientEFL@efl.com.pl

Nie.

Zmiana terminu płatności może być zrealizowana wyłącznie w ramach jednego miesiąca (tj.: np. z 1 listopada na 15 listopada lub z 29 stycznia na 13 stycznia).

Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portalu klientEFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta