Truck Care – Lider Sekcji Terenowej Obsługi Floty
Miejsce pracy: Kostowiec
Zadania i wyzwania na stanowisku:
- monitorujesz funkcjonowanie Sekcji w oparciu o wskaźniki, raportowanie rezultatów i proponowanie usprawnień,
- zarządzasz zespołem, tj. ocena, motywowanie, rozwój pracowników, delegowanie zadań i wsparcie merytoryczne,
- współpracujesz z innymi działami firmy i udzielasz wyjaśnień dotyczących procesów realizowanych w Sekcji,
- pełnisz nadzór nad operacyjnym przebiegiem wydań i zwrotów pojazdów zgodnie ze strategią, polityką jakości i procedurami,
- koordynujesz naprawy pojazdów po zakończonych umowach najmu oraz przygotowanie ich do wycofania z floty,
- zarządzasz stockiem pojazdów wynajmu krótkoterminowego oraz dbasz o ich pełną mobilność zgodnie z ustalonym SLA,
- realizuje operacyjnie procesy wydań, zwrotów i napraw pokontraktowych,
- negocjujesz zakres napraw, weryfikujesz kosztorysy i autoryzujesz je w ramach posiadanych uprawnień,
- wydajesz akceptację merytoryczną i finansową kosztów napraw oraz pełnisz nadzór nad realizacją budżetu.
Nasze oczekiwania:
- posiadasz wiedzę techniczną z zakresu budowy i eksploatacji pojazdów ciężarowych i dostawczych i ogólną wiedzę o branży TSL,
- masz wykształcenie techniczne (preferowane),
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz min. roczne doświadczeniem w zarządzaniu zespołem,
- bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- jesteś osobą zorganizowaną, samodzielną, wytrwałą i proaktywną,
- potrafisz pracować pod presją czasu i skutecznie zarządzać własnymi zadaniami,
- jesteś osobą zorientowaną na rezultaty, komunikatywną i zmotywowaną do osiągania celów,
- cechuje Cię otwartość na potrzeby klienta, działasz z szacunkiem i odpowiedzialnością,
- jesteś osobą gotową do nauki i podnoszenia kompetencji,
- posiadasz prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych,
- znajomość języka angielskiego mile widziana.
To możemy zaoferować:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie,
- wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy za Twoje wyniki w pracy oraz organizacji,
- proponujemy szkolenia i programy rozwojowe, aby Twoja kariera zawodowa szła na przód,
- zadbamy o Twój dobrostan – możesz brać udział w programie well-beingowym Be_well_at_EFL,
- dajemy możliwość angażowania się społecznie – każdego roku możesz korzystać z 5 dni wolnych od pracy i przeznaczyć je na działania społeczne, a także brać udział w naszych akcjach CSR-owych,
- oferujemy pracę w miejscu, w którym możesz być sobą bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności czy jakąkolwiek inną cechę.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie CV za pomocą aplikacji on-line.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty
Skontaktuj się z nami:
Zadzwoń
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Koszt połączenia wg stawki operatora. Napisz
Szukasz konkretnego produktu?
Zapytaj o ofertę Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?







