Portal Klient EFL

Wygodny dostęp on-line do Twoich danych
24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Zaloguj się na klient.efl.com.pl

Co daje klucz do portalu Klient EFL?

Co daje klucz do portalu Klient EFL?

Usługa, która pozwala redukować koszty działalności poprzez wygodną i szybką obsługę umów za pomocą systemu internetowego.Z Portalu można korzystać na urządzeniach mobilnych. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom nie trzeba instalować dodatków - aplikacja dostosuje zawartość do szerokości ekranu tableta czy telefonu.


Nowe funkcjonalności  – zmiany w Regulaminie!

  • Informacje o ubezpieczaniach pojazdu w leasingu
    Informacje do kiedy ważna jest polisa i można ją szybciej wznowić. Do tego o wznowieniu lub ofercie wznowienia powiadomimy sms-em lub e-mailem, Ty decydujesz.
  • Archiwum eFaktur
    Teraz faktury elektroniczne dostępne na Portalu, nawet jeśli zostały już wcześniej pobrane! Dalej można zawnioskować o duplikat.
    Można pobierać wielokrotnie ostatnio wystawiony dokument efaktury do danej należności (gdy wystawimy duplikat jest on ostatnio wystawionym dokumentem i „nadpisuje” na Portalu oryginał)
  • Pobieranie zbiorcze faktur
    Ulepszone zbiorcze pobieranie wielu plików eFaktur.
    Jeśli potrzeba – można je szybko pobrać. Tylko po co? – są teraz zawsze dostępne nawet do 3 miesięcy po końcu umowy.

Zapraszamy do zapoznania się nowym Regulaminem korzystania z Portalu

Zgodnie z obowiązującym Regulaminem w terminie 14 dni (do 28 czerwca) można złożyć  pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy w zakresie Usługi Portal KlientEFL. Po tym czasie zmienione postanowienia wiążą strony od dnia ich wprowadzenia.

Pytania i odpowiedzi

Jak aktywować usługę Portal KlientEFL?

Jeżeli jeszcze nie posiadasz usługi Portal, aktywuj ją wybierając jeden z poniższych sposobów:

  • zadzwoń na Infolinię: 804 404 444
  • wypełnij formularz na stronie
  • napisz e-maila, podając nr umowy i nr telefonu komórkowego, na adres: klientEFL@efl.com.pl

Czy istnieje możliwość dokonania zmiany terminu płatności rat w obrębie dwóch miesięcy?

Zmiana terminu płatności może być zrealizowana wyłącznie w ramach jednego miesiąca (tj.: np. z 1 listopada na 15 listopada lub z 29 stycznia na 13 stycznia).