Portal Klient EFL

 

Wygodny dostęp on-line do Twoich umów!
24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również na tablecie i smartfonie!

Zaloguj się na KlientEFL.pl

Poznaj Portal KlientEFL!

  • Zarządzaj swoimi umowami sam, on-line.
  • Zmieniaj wysokość raty.
  • Składaj szybko wnioski.
  • Eksportuj dokumenty do formatu XLS i PDF.
  • Pobieraj harmonogramy spłat, faktury i inne dokumenty.
  • Samodzielnie zmieniaj dane firmy.
  • Korzystaj z pozostałych funkcjonalności kiedy tylko potrzebujesz!

Korzyści dla Ciebie

  • Wygoda – łatwo, szybko i z każdego miejsca, w którym jesteś
  • Redukcja kosztów, bo umowami zarządzasz sam
  • Oszczędność czasu, bo nie musisz załatwiać spraw w Oddziale lub korespondencyjnie
  • Wiedza – wszystkie umowy jak na dłoni
  • Pobieraj harmonogramy spłat, faktury i inne dokumenty.
  • Nie musisz instalować żadnych dodatków, aby korzystać z Portalu, po prostu wchodzić na KlientEFL.pl

Nowe funkcjonalności: co się ostatnio zmieniło w Portalu?

Informacje o ubezpieczeniach

  • Termin ważności polisy, nr polisy
  • Propozycja warunków wznowienia polisy
  • O wznowieniu/ofercie wznowienia powiadamiamy SMS-em lub e-mailem, Ty decydujesz o sposobie komunikacji

Archiwum eFaktur

  • Twoje faktury elektroniczne są zawsze dostępne
  • Udoskonalone pobieranie zbiorcze faktur
  • zawsze dostępne eFaktury – nawet do 3 miesięcy po zakończeniu umowy

Pytania i odpowiedzi

Jak aktywować usługę Portal KlientEFL?

Jeżeli jeszcze nie posiadasz usługi Portal, aktywuj ją wybierając jeden z poniższych sposobów:

  • zadzwoń na Infolinię: 801 404 444
  • napisz e-maila, podając nr umowy i nr telefonu komórkowego, na adres: klientEFL@efl.com.pl

Czy istnieje możliwość dokonania zmiany terminu płatności rat w obrębie dwóch miesięcy?

Zmiana terminu płatności może być zrealizowana wyłącznie w ramach jednego miesiąca (tj.: np. z 1 listopada na 15 listopada lub z 29 stycznia na 13 stycznia).