29 września 2015

EFL z godłem Najwyższa Jakość QI 2015

EFL otrzymał godło „QI Services” w konkursie dotyczącym jakości – Najwyższa Jakość Quality International. Firma otrzymała nagrodę za najwyższą jakość świadczonych usług. Wyróżnienie jest potwierdzeniem, że firma stosuje najwyższe standardy.

Organizatorami programu są ForumBiznesu.pl i cykl gospodarczy Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Patronat nad nim objęli Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.
Laureaci konkursu wyłaniani są w trzech kategoriach: QI Products – dla produktów najwyższej jakości, QI Services – dla usług najwyższej jakości oraz QI Order – dla najwyższej jakości zarządzania. Nagrody są przyznawane dla każdej z czterech grup podmiotów, zależnie od wielkości zatrudnienia (firmy mikro, małe, średnie i duże), a także w grupie „Samorząd”.

Szczególna dbałość o jakość świadczonych usług była kluczowym czynnikiem funkcjonowania firmy od początku jej istnienia – powiedziała Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w EFL, która odebrała nagrodę. – Wdrożyliśmy model zarządzania jakością, oparty na metodologii KAIZEN, dzięki czemu stale monitorujemy jakość usług i na bieżąco wprowadzamy niezbędne zmiany i udoskonalenia, aby jakość ta była na najwyższym poziomie. Dlatego bardzo cieszy nas, że działania te spotkały się z uznaniem, którego wyrazem jest niniejsza nagroda.

Najwyższa Jakość QI to program skierowany do instytucji, producentów i usługodawców działających w Polsce, którzy posiadają i stosują klarowną politykę jakości w odniesieniu do swoich produktów, usług lub systemów zarządzania. Jego celem jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością oraz wskazywanie i promocja tych firm i instytucji, które gwarantują klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi na najwyższym poziomie.

W tym roku konkurs, którego patronami byli Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Klub Polskie Forum ISO 9000 i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości odbył się po już po raz dziewiąty. Wśród laureatów znalazła się należąca do EFL spółka flotowa Carefleet.

EFL oprócz „QI Services” może poszczycić się pięciokrotnie przyznanym godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi” oraz trzykrotnie otrzymanym tytułem „Finansowej Marki Roku”.

Skontaktuj się z nami:

Zadzwoń

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

Koszt połączenia wg stawki operatora.
Napisz

Szukasz konkretnego produktu?

Zapytaj o ofertę  
Znajdź oddział
Jesteś już naszym klientem?

Skorzystaj z

Portal klienta EFL

lub przejdź do sekcji

Obsługa Klienta